Dlouho se mi nechtělo nic tvořit. Žádný nápad nebyl dost silný ani konkrétní. Letos v létě se to změnilo. Zakousla jsem se do přípravy nového kurzu a teď je čerstvě venku.
Je to kurz o psaní produktových popisků pro e-shopy.
Přitáhl mě k tomu asi tenhle paradox: Všude slyšíme, že e-shopy zažívají zlaté časy a nebývalý růst, já ale kolem sebe spíš vidím, jak je plno lidí ztracených. Ocitli se v onlinu, aniž by to plánovali a protože neví, kudy kam, tak spoléhají jen na reklamy. Já jsem dostala chuť říct jim, ať s tím počkají. Ať si nejdřív vyladí své popisky, protože to jsou jejich prodavači. A bez dobrých prodavačů nemá cenu vodit lidi do obchodu.
Nevím, kolik lidí to téma nadchne stejně jako mně, ale měla jsem z toho procesu radost jako kdysi z copy triků. Vím, že uvnitř lekcí sdílím něco praktického, co lidem pomůže využívat sílu slov byznysu.
Kdy se vám bude takové know-how hodit? Zejména pokud:
- Máte dobrý produkt, ale nevíte, jak ho popsat ostatním
- Popisky tvoříte už dlouho a točíte se v kruhu. Potřebujete nový impuls
- Investujete do reklamy a chcete mít jistotu, že využijete návštěvnost v e-shopu na maximum
- Rozšiřujete tým a potřebujete zaškolit kolegu, který bude textovat
- Chcete textování outsourcovat, ale potřebujete do oboru nejdřív trochu nakouknout
Co podnikatelé o kurzu říkají?
„Chtěla bych Vám moc poděkovat. Už po prvních pár lekcích jsem šla a opravila popisky tří produktů v e-shopu. Sama jsem byla překvapená, jak text prokouknul. Čeká mě v e-shopu ještě hodně práce, ale těším se na to.“
Všechno o formátu kurzu, ukázkovou lekci i další reference absolventů najdete zde: Produktové popisky.