Přepište produktové popisky a posuňte svůj e-shop

Zjistěte jak na popisky, aby prodávaly

Dlouho se mi nechtělo nic tvořit. Žádný nápad nebyl dost silný ani konkrétní. Letos v létě se to změnilo. Zakousla jsem se do přípravy nového kurzu a teď je čerstvě venku.

Je to kurz o psaní produktových popisků pro e-shopy. ✏️✏️

Přitáhl mě k tomu asi tenhle paradox: Všude slyšíme, že e-shopy zažívají zlaté časy a nebývalý růst, já ale kolem sebe spíš vidím, jak je plno lidí ztracených. Ocitli se v onlinu, aniž by to plánovali a protože neví, kudy kam, tak spoléhají jen na reklamy. Já jsem dostala chuť říct jim, ať s tím počkají. Ať si nejdřív vyladí své popisky, protože to jsou jejich prodavači. A bez dobrých prodavačů nemá cenu vodit lidi do obchodu.

Nevím, kolik lidí to téma nadchne stejně jako mně, ale měla jsem z toho procesu radost jako kdysi z copy triků. Vím, že uvnitř lekcí sdílím něco praktického, co lidem pomůže využívat sílu slov byznysu.

Kdy se vám bude takové know-how hodit? Zejména pokud:

  • ???? Máte dobrý produkt, ale nevíte, jak ho popsat ostatním
  • ???? Popisky tvoříte už dlouho a točíte se v kruhu. Potřebujete nový impuls
  • ???? Investujete do reklamy a chcete mít jistotu, že využijete návštěvnost v e-shopu na maximum
  • ???? Rozšiřujete tým a potřebujete zaškolit kolegu, který bude textovat
  • ???? Chcete textování outsourcovat, ale potřebujete do oboru nejdřív trochu nakouknout

Co podnikatelé o kurzu říkají?

„Chtěla bych Vám moc poděkovat. Už po prvních pár lekcích jsem šla a opravila popisky tří produktů v e-shopu. Sama jsem byla překvapená, jak text prokouknul. Čeká mě v e-shopu ještě hodně práce, ale těším se na to.“

Všechno o formátu kurzu, ukázkovou lekci i další reference absolventů najdete zde: Produktové popisky.

Máte e-shop? Mějte v něm ty nejlepší prodavače

Víte, že popisky vašich produktů jsou vaši prodavači? Můžou být buď otrávení a nejistí, nebo celou duší nadšení a přesvědčiví. Podívejte se ještě, jak popisky vyladit.