Produktový popisek je vás prodavač. Může být buď otrávený a nejistý, nebo celou duší nadšený a přesvědčivý. A já chci, aby to byl ten druhý případ. Protože až když máte vyladěné texty v e-shopu, tak má smysl utrácet za reklamu a lákat tam lidi.
copywriterka, konzultantka a autorka 365 copy triků
15
let praxe v práci se slovy
8861
čtenářů copy triků na Facebooku
8
let lektorování v online i offline kurzech
K dobrým popiskům v e-shopu vedou 2 cesty
Ta první znamená připravit si pár desítek tisíc na seniorní copywritery, ta druhá znamená naučit se trochu z jejich postupů. A přesně tím vás teď provedu. V jednom uceleném video kurzu se 7 lekcemi, praktickými úkoly a pomocnými šablonkami pro psaní.
Plně flexibilní formát předtočených videí, která si pustíte tehdy, když můžete
7 lekcí v celkové délce cca 1,5 hodiny
Praktická cvičení, díky kterým rovnou začnete
Inspirativní příklady z e-shopů napříč obory
Pomocné šablony pro ostré psaní v e-shopu
Témata, která v 7 lekcích projdeme:
1. lekce (6 min)
Produktový popisek je váš prodavač. A když je dobrý, tak chytí lidi u dveří a pustí je až za pokladnou. V kamenném obchodě je nám to jasné, v e-shopu si to potřebuje trošku zvědomit 🙂
2. lekce (14 min)
V čem všem se popisky dnešních českých e-shopů liší? A co hlavně lidé při výběru řeší? Probereme délku textů, styl psaní, míru podrobností, vtipnost i přesvědčivost. A ukážeme si kupu příkladů.
3. lekce (16 min)
Ukážeme si ucelený postup, který můžete okamžitě začít sami používat. Od bedlivého pozorování vlastního produktu až po finální formulaci prodejních benefitů. Také vás čeká pomocná šablonka.
4. lekce (17 min)
Některé e-shopy jsou ukecané, jiné strohé, další hlavně vtipné. Ukážeme si paletu nástrojů, abyste mohli začít vědomě tvořit vlastní styl. Protože lepší než někoho kopírovat, je zjistit, co je při psaní to vaše. V praxi vás to bude stát výrazně méně sil.
5. lekce (17 min)
Přesvědčím vás, abyste zvedli telefon, obvolali pár zákazníků a zjistili, jak přesně ve vašem segmentu uvažují a postupují. Pak to všechno překlopíme do prodejních textů. P.S. Dám vám i své modelové otázky a smsky 🙂
6. lekce (7 min)
Detail produktu je nejen o textu, ale také třeba o fotkách a videích. Řekneme si proto pár tipů, jak o nich přemýšlet. Protože, když víte, co chcete ukázat, tak vaše fotky budou vyprávět přesně to, co vy a vaši zákazníci potřebujete.
7. lekce (6 min)
Jak se z toho všeho nezbláznit, když řešíte ještě výrobu, zásobování, logistiku, finance a zaměstnance? Není vůbec potřeba být v textech nejlepší. Stačí být dost dobrý. Probereme pracovní postupy a udržitelné návyky.
+ Podpůrná FB skupina,abyste na psaní nebyli sami
Jsem Michaela Weikertová a pomáhám lidem využívat sílu slov v jejich podnikání.
V praxi to znamená, že s majiteli webů a eshopů řeším webové texty, důležité emaily či obchodní nabídky. Objevujeme, co v nich chybí, co přebývá a co lze říct jasněji. Protože správná slova byznys nejen nekazí, ale rovnou ho i posouvají.
Psala jsem pro velké společnosti jako O2, Philips či Česká spořitelna. Časem jsem se ale zamilovala hlavně do menších firem. Líbí se mi, že když se v malé firmě dneska rozhodnete změnit svá slova, tak se už zítra začnou dít věci.
Kromě toho ráda sdílím všechno, na co při práci na desítkách webech a eshopech přijdu. Vytvořila jsem seriál 365 copy triků, natočila kurz o tom, jak svépomocí přepsat web a teď také tento kurz o produktových popiscích pro e-shopy. Tak ať se vám líbí.