Slova mě živí už 15 let. Pracovala jsem pro Philips, O2, Českou spořitelnu a také pro desítky malých a středních firem napříč obory. Svou největší copywriterskou zkušenost jsem ale udělala ještě předtím.
Bylo to v redakci Hospodářských novin. Přišla jsem tam coby nadšená absolventka žurnalistiky psát. Jenže brzy jsem pochopila zásadní věc. Dobré texty nejsou o hře se slovy, ale s úhlem pohledu. Takže spíš než o psaní jde o veškeré ty kroky před ním – o poctivé rešerše a rozhovory, o hledání důkazů a o plánování toho, jak celý příběh přesvědčivě odvyprávět.
Ta metoda mi vlezla pod kůži a dodnes se o ni opírám. Svým klientům kladu mraky otázek a pak v jejich odpovědích stopuji ta správná slova.
Díky tomu vytáhnu i z tichých a skromných podnikatelů copy poklady.
A přesně ten moment miluju. Když se po 2, 3 konzultacích zbavíme slabé komunikace, která kazila prodej, a objevíme nový směr, který posune celý byznys.
Mrkněte se na můj copy mentoring.
Kromě práce s klienty se ráda dělím o své know-how.
Natočila jsem video kurz o tom, jak vylepšit web a e-shop svépomocí. Více o obou online kurzech tady.
Také jsem napsala e-book 365 copy triků, se kterým už dnes píše více než 6 000 lidí. Je zdarma a najdete ho tady.
Mimo to také:
Cokoliv z naučného oddělení naší litoměřické knihovny či z Melvil.cz. A také
Rudiše, Murakamiho či Hájíčka.