Slova mě živí už 19 let. Pracovala jsem pro Philips, O2, Českou spořitelnu a také pro desítky malých a středních firem napříč obory. Svou největší copywriterskou zkušenost jsem ale udělala ještě předtím.
Bylo to v redakci Hospodářských novin. Přišla jsem tam coby nadšená absolventka žurnalistiky psát. Jenže brzy jsem pochopila zásadní věc. Dobré texty nejsou o hře se slovy, ale s úhlem pohledu. Takže spíš než o psaní jde o veškeré ty kroky před ním – o sběr informací, o hledání důkazů a o plánování toho, jak celý příběh přesvědčivě odvyprávět.
Ta metoda mi vlezla pod kůži a použila jsem jí v práci se stovkami klientů.
Je to postup, který mění slabé prodejní texty v takové, které fungují. Postup, se kterým konečně objevíte své úderné sdělení. A od úderného sdělení je už díky AI nástrojům jen krůček k novým textům. Více o tom mluvím tady v online přednášce.
…A sdílím, co objevím
Kromě práce s klienty se ráda dělím o své know-how.
Také jsem napsala e-book 365 copy triků, se kterým už dnes píše více než 6 000 lidí. Je zdarma a najdete ho tady.
Mimo to také:
Cokoliv z naučného oddělení naší litoměřické knihovny či z Melvil.cz. A také
Rudiše, Murakamiho či Hájíčka.