Radím lidem s prodejními texty

Slova mě živí už 19 let. Pracovala jsem pro Philips, O2, Českou spořitelnu a také pro desítky malých a středních firem napříč obory. Svou největší copywriterskou zkušenost jsem ale udělala ještě předtím.

Bylo to v redakci Hospodářských novin. Přišla jsem tam coby nadšená absolventka žurnalistiky psát.  Jenže brzy jsem pochopila zásadní věc. Dobré texty nejsou o hře se slovy, ale s úhlem pohledu. Takže spíš než o psaní jde o veškeré ty kroky před ním – o sběr informací, o hledání důkazů a o plánování toho, jak celý příběh přesvědčivě odvyprávět. 

Ta metoda mi vlezla pod kůži a použila jsem jí v práci se stovkami klientů. 

Je to postup, který mění slabé prodejní texty v takové, které fungují. Postup, se kterým konečně objevíte své úderné sdělení. A od úderného sdělení je už díky AI nástrojům jen krůček k novým textům. Více o tom mluvím tady v online přednášce. 

…A sdílím, co objevím

Kromě práce s klienty se ráda dělím o své know-how.

 

Také jsem napsala e-book 365 copy triků, se kterým už dnes píše více než 6 000 lidí. Je zdarma a najdete ho tady

Mimo to také:

Ráda čtu

Cokoliv z naučného oddělení naší litoměřické knihovny či z Melvil.cz. A také
Rudiše, Murakamiho či Hájíčka.

Chodím pěšky
Nejčastěji po kopcích a lesích v Českém středohoří, kam jsme se přestěhovali z Prahy. Ale myslím i na dálkové treky kolem Malagy. Prý je tam i v zimě slunce.
Zkouším nové věci
Toulání se s bez plánu směrem k moři, přestavbu osobního auta na obytné nebo třeba založení centra pro děti, které nechodí do škol a školek, ale chtějí mít svou bandičku (umacentrum.cz)