Zodpovězení téhle jedné otázky spolehlivě nasměruje vaše psaní či plánování obsahu správným směrem.
Jasný cíl webu. O jeho důležitosti mluvím hned v první lekci svého online kurzu . Teď mě k tomu ale napadl jeden hezký příklad z praxe.
Týká se jazykové školy, se kterou jsem před časem spolupracovala. A když se dnes dívám zpátky, tak právě stanovení nového cíle webu bylo nakonec jednou z hlavních změn v celé komunikaci.
/Prodat jazykový kurz/
Konkrétně přivést návštěvníky k vyplnění objednávkového formuláře konkrétního kurzu
/Domluvit schůzku/
S šéfem jazykovky, který zjistí potřeby a motivace studenta a podle toho mu pomůže vybrat nejvhodnější kurz
Pokud s tím chcete pomoci, naskočte do mého online kurzu a pusťte si první lekci. A také se na vás těším v podpůrné skupině na Facebooku, kterou jsem pro všechny odhodlané psavce založila.
Mám pro vás rychlý video návod. Díky tomu konečně přestanete psaní odkládat a vytvoříte si přesvědčivé texty na vlastní prezentační stránky.