
- Ukážu vám, jak o vlastním webu přemýšlet
- Podíváme se na dobré i špatné příklady z firemních stránek napříč obory
- Dám vám konkrétní tipy k psaní titulků, tlačítek i přesvědčivých prezentačních textů
Krok první: Cíl vašeho webu
Žádný dobrý text nezačíná psaním. Nejdřív je potřeba správně pojmenovat, co má váš web vlastně dělat. Uděláme to společně.
5 vzorečků na úderné titulky
Jsou to nejdůležitější slova, která si přečte každý. Řada firem přitom titulky na webu vůbec nemá, nebo v nich přeje dobrý den. Ukážeme si 5 způsobů, jak to dělat lépe.
Jak a proč pracovat s čísly
Když vás lidé neznají, tak vám nevěří. Proto nemá smysl tvrdit, že jste nejlepší. Chytřejší je dokázat, že jste dobří. A nejlepší důkaz na webu je dobře zvolené číslo.
Jak představit sám sebe aneb sekce ,,O nás"
Co přesně zmínit, aby tahle stránka neuspávala, ale prodávala? Projdeme klíčové principy i příklady z firem napříč obory.
Prodejní popisky služeb a produktů
Nejlepší obraty nevymyslíte. Ty musíte ukrást. Ne však od konkurence, ale z pusy svých zákazníků. Ukážeme si, jak při psaní využít hodnocení a recenze.
Přesvědčivé reference
Sekce, kterou je snadné zkazit. Reference svádí k těžko uvěřitelným superlativům. Nové zákazníky ale přesvědčí spíš věcné postřehy typu hodnocení na Googlu či Heuréce.
Výzva k akci a tlačítko
Vyvolali jste zájem? Tak teď ještě konkrétní akci. Ať už je to objednávka vaší knihy, přihlášení k newslettteru nebo poptávka na rekonstrukci domu.
Tón a styl
Říká se, že lidé zapomenou, o čem jste mluvili, ale ne to, jak se s vámi cítili. Ukážeme si širokou škálu možných stylů a naťukneme, jak vybrat ten svůj.
Jak testovat texty
Ve velkých firmách máte testery a analytiky, v malých si musíte vystačit sami. Ukážeme si pár jednoduchých testů bez programátorů a grafiků.






,,Kurz, po kterém své texty fakt přepíšete,” říkají jeho absolventi
„Kurz motivuje k tomu hned otevřít web a začít na něm dělat změny. Návody jsou srozumitelné, s mnoha konkrétními příklady. Navíc videa nejsou zbytečně dlouhá a atmosféra je příjemná.“
„Už jsem si koupil hodně video kurzů, ale tenhle jediný jsem viděl do konce. Je tak akorát krátký, má jasnou strukturu, a navíc jsem si ověřil, že komunikace je alfa omega získání zakázky.“
„Velmi přínosné a věcně vedené. Všechny poučky jsem dokázal přesně napasovat na vlastní byznys.”


