Online kurz

Jak přepsat web

Máte nové stránky a chybí vám na nich texty? Nebo texty máte, ale neprodávají, a vy nevíte, co s tím? Provedu vás krok za krokem. 

1 800 Kč

Dobré texty lze koupit. Možná teď ale desítky tisíc na copywritera nemáte

 

Nevadí. Ukážu vám v ceně mé běžné hodinovky, jak si prodejní texty vytvořit svépomocí. Jednoduše, od začátku a bez zbytečných chyb. Jsem copywriter a se slovy pracuji 15 let. Z nekonečného přemýšlení se tak staly zavedené postupy. A přesně ty teď předám i vám.

Sedí vám můj styl?

Zkuste ukázkovou lekci zdarma

Jak napsat dobrý titulek na web? 

Dlouhodobě nejoblíbenější lekce v celém mém online kurzu. Titulků se totiž bojíme. Víme, že jsou důležité, ale netušíme, jak na ně. Na psaní nejvýraznějších slov na webu přitom existují vzorečky. Podívejte se:

1 800 Kč

Kurz jsem netočila jako akademický úvod do copywritingu, ale jako konkrétní návod na textování webu. Lekce mají 3 až 4 minuty. To znamená, že chvíli koukáte a pak hned píšete. A tak pořád dokola. Jedině tak se totiž nové prodejní texty na vašem webu opravdu objeví. 

Co všechno v balíčku najdete?

9 video lekcí, ke kterým se můžete kdykoliv vracet

1. Jak o webu přemýšlet

Zvědomíte si cíl vlastního webu. Protože čím lépe víte, co mají vaši zákazníci přesně udělat, tím spíš to fakt udělají.

2. Čím podpořit svá slova

Naučíte se používat čísla coby přesvědčivé důkazy. Protože dokud vás lidé neznají, tak vám nevěří.

3. Psaní titulků

Objevíte pomocné vzorečky. Tak, abyste už nikdy nemuseli psát "Vítáme vás u nás na webu".

4. Uvěřitelné produktové popisky

Ukážeme si oblíbený trik copywriterů: ty nejlepší obraty nevymýšlíme my sami. Krademe je z úst zákazníků.

5. Co napsat do tlačítek

Jak lidi popostrčit, aby klikli a nakoupili, přečetli další článek nebo se třeba přihlásili k newsletteru?

6. Jak na sekci "O nás"

Stránka, kterou má na webu každý. Většinou však neprodává, ale uspává. A to je škoda.

7. Přesvědčivé reference

Pochopíte rozdíl, mezi lacinou reklamou, které nikdo nevěří, a užitečnou informací, která přiměje nakoupit.

8. Tón a styl

Ukážeme si jak tutéž informaci předat s různým pocitem. Základ pro tvorbu vlastního copy stylu.

9. Testování a vyhodnocování

Každý projekt jiný a žádné pravidlo neplatí univerzálně. 2 tipy na jednoduché testování v praxi.

+
Podpůrná FB skupina,

abyste na psaní nebyli sami

Psát na web není snadné, ale existuje na to recept:

  • Ukážu vám, jak o vlastním webu přemýšlet
  • Podíváme se na dobré i špatné příklady z firemních stránek napříč obory
  • Dám vám konkrétní tipy k psaní titulků, tlačítek i přesvědčivých prezentačních textů

Tak hurááá do toho?

 

Michaela Weikertová (Mužíková), lektorka kurzu a autorka 365 copy triků
,,Kurz, po kterém své texty fakt přepíšete,” říkají jeho absolventi
„Kurz motivuje k tomu hned otevřít web a začít na něm dělat změny. Návody jsou srozumitelné, s mnoha konkrétními příklady. Navíc videa nejsou zbytečně dlouhá a atmosféra je příjemná.“
Magdalena Čevelovámarketingová čarodějnice
„Už jsem si koupil hodně video kurzů, ale tenhle jediný jsem viděl do konce. Je tak akorát krátký, má jasnou strukturu, a navíc jsem si ověřil, že komunikace je alfa omega získání zakázky.“
Karel Kubelamajitel firmy světloAstín.cz
„Velmi přínosné a věcně vedené. Všechny poučky jsem dokázal přesně napasovat na vlastní byznys.”
Martin Paroulekmajitel firmy Lahůdky Jitřenka
0
sleduje mé copy triky na Facebooku
0
Podnikatelů a textařů už naskočilo do kurzu před vámi
0
let zkušeností v práci se slovy a desítky napsaných webů pro klienty