• Ukážu vám, jak o vlastním webu přemýšlet
  • Podíváme se na dobré i špatné příklady z firemních stránek napříč obory
  • Dám vám konkrétní tipy k psaní titulků, tlačítek i přesvědčivých prezentačních textů

Krok první: Cíl vašeho webu

Žádný dobrý text nezačíná psaním. Nejdřív je potřeba správně pojmenovat, co má váš web vlastně dělat. Uděláme to společně.

5 vzorečků na úderné titulky

Jsou to nejdůležitější slova, která si přečte každý. Řada firem přitom titulky na webu vůbec nemá, nebo v nich přeje dobrý den. Ukážeme si 5 způsobů, jak to dělat lépe.

Jak a proč pracovat s čísly

Když vás lidé neznají, tak vám nevěří. Proto nemá smysl tvrdit, že jste nejlepší. Chytřejší je dokázat, že jste dobří. A nejlepší důkaz na webu je dobře zvolené číslo.

Jak představit sám sebe aneb sekce ,,O nás"

Co přesně zmínit, aby tahle stránka neuspávala, ale prodávala? Projdeme klíčové principy i příklady z firem napříč obory.

Prodejní popisky služeb a produktů

Nejlepší obraty nevymyslíte. Ty musíte ukrást. Ne však od konkurence, ale z pusy svých zákazníků. Ukážeme si, jak při psaní využít hodnocení a recenze.

Přesvědčivé reference

Sekce, kterou je snadné zkazit. Reference svádí k těžko uvěřitelným superlativům. Nové zákazníky ale přesvědčí spíš věcné postřehy typu hodnocení na Googlu či Heuréce.

Výzva k akci a tlačítko

Vyvolali jste zájem? Tak teď ještě konkrétní akci. Ať už je to objednávka vaší knihy, přihlášení k newslettteru nebo poptávka na rekonstrukci domu.

Tón a styl

Říká se, že lidé zapomenou, o čem jste mluvili, ale ne to, jak se s vámi cítili. Ukážeme si širokou škálu možných stylů a naťukneme, jak vybrat ten svůj.

Jak testovat texty

Ve velkých firmách máte testery a analytiky, v malých si musíte vystačit sami. Ukážeme si pár jednoduchých testů bez programátorů a grafiků.

,,Kurz, po kterém své texty fakt přepíšete,” říkají jeho absolventi

„Kurz motivuje k tomu hned otevřít web a začít na něm dělat změny. Návody jsou srozumitelné, s mnoha konkrétními příklady. Navíc videa nejsou zbytečně dlouhá a atmosféra je příjemná.“

Magdalena Čevelovámarketingová čarodějnice

„Už jsem si koupil hodně video kurzů, ale tenhle jediný jsem viděl do konce. Je tak akorát krátký, má jasnou strukturu, a navíc jsem si ověřil, že komunikace je alfa omega získání zakázky.“

Karel Kubelamajitel firmy světloAstín.cz

„Velmi přínosné a věcně vedené. Všechny poučky jsem dokázal přesně napasovat na vlastní byznys.”

Martin Paroulekmajitel firmy Lahůdky Jitřenka