Online kurz
Jak přepsat web?
Rychlý video návod, po kterém konečně přestanete psaní odkládat a vytvoříte si lepší texty na prezentační webové stránky.
1 200 Kč
Přerostli jste vlastní web?
Texty vás už neprezentují tak, jak potřebujete? Přepište je
Vypadá to jako dřina. Ale je to jen proto, že pokud nejste copywriter, tak na web píšete párkrát za život. Já jsem v posledních letech napsala prezentačních webů pro firmy a podnikatele více než 50. Z nekonečného přemýšlení a tvůrčích bloků se tak staly zavedené postupy. A přesně ty teď v online kurzu nabídnu i vám.

Psát na web není snadné, ale existuje na to recept:
- Ukážu vám, jak o vlastním webu přemýšlet
- Podíváme se na dobré i špatné příklady z firemních stránek napříč obory
- Dám vám konkrétní tipy k psaní titulků, tlačítek i přesvědčivých prezentačních textů
Co všechno v balíčku najdete?
9 video lekcí, ke kterým se můžete kdykoliv vracet
Krok první: Cíl vašeho webu
Žádný dobrý text nezačíná psaním. Nejdřív je potřeba správně pojmenovat, co má váš web vlastně dělat. Uděláme to společně.
5 vzorečků na úderné titulky
Jsou to nejdůležitější slova, která si přečte každý. Řada firem přitom titulky na webu vůbec nemá, nebo v nich přeje dobrý den. Ukážeme si 5 způsobů, jak to dělat lépe.
Jak a proč pracovat s čísly
Když vás lidé neznají, tak vám nevěří. Proto nemá smysl tvrdit, že jste nejlepší. Chytřejší je dokázat, že jste dobří. A nejlepší důkaz na webu je dobře zvolené číslo.
Jak představit sám sebe aneb sekce ,,O nás"
Co přesně zmínit, aby tahle stránka neuspávala, ale prodávala? Projdeme klíčové principy i příklady z firem napříč obory.
Prodejní popisky služeb a produktů
Nejlepší obraty nevymyslíte. Ty musíte ukrást. Ne však od konkurence, ale z pusy svých zákazníků. Ukážeme si, jak při psaní využít hodnocení a recenze.
Přesvědčivé reference
Sekce, kterou je snadné zkazit. Reference svádí k těžko uvěřitelným superlativům. Nové zákazníky ale přesvědčí spíš věcné postřehy typu hodnocení na Googlu či Heuréce.
Výzva k akci a tlačítko
Vyvolali jste zájem? Tak teď ještě konkrétní akci. Ať už je to objednávka vaší knihy, přihlášení k newslettteru nebo poptávka na rekonstrukci domu.
Tón a styl
Říká se, že lidé zapomenou, o čem jste mluvili, ale ne to, jak se s vámi cítili. Ukážeme si širokou škálu možných stylů a naťukneme, jak vybrat ten svůj.
Jak testovat texty
Ve velkých firmách máte testery a analytiky, v malých si musíte vystačit sami. Ukážeme si pár jednoduchých testů bez programátorů a grafiků.
Je to rychlý návod.
Ne akademický výklad ani kulisa k práci či vaření
Lekce mají 3 až 4 minuty

Pustíte si video. Například o tom, jak psát titulky.

Ukážu vám 5 možných způsobů a k nim rovnou příklady.

Lekce má pár minut. I když ji přehrajete víckrát, v mžiku víte co a jak, a můžete začít tvořit.

Vezmete papír a tužku nebo otevřete texťák a zkusíte pár vlastních titulků.

Svůj nejlepší titulek nasadíte na web a kus copy práce máte hotovo.
Když už jste se rozhodli psát,
chci vás popostrčit, ne zdržovat

,,Kurz, po kterém své texty fakt přepíšete,” říkají jeho absolventi
„Kurz motivuje k tomu hned otevřít web a začít na něm dělat změny. Návody jsou srozumitelné, s mnoha konkrétními příklady. Navíc videa nejsou zbytečně dlouhá a atmosféra je příjemná.“
„Už jsem si koupil hodně video kurzů, ale tenhle jediný jsem viděl do konce. Je tak akorát krátký, má jasnou strukturu, a navíc jsem si ověřil, že komunikace je alfa omega získání zakázky.“
„Velmi přínosné a věcně vedené. Všechny poučky jsem dokázal přesně napasovat na vlastní byznys.”

Absolventů v online kurzu

Absolventů ve veřejných kurzech přes Naučmese.cz

Lektorování na veřejných kurzech a firemních workshopech