Online kurz pro e-shopy

Jak psát produktové popisky, aby prodávaly

Produktový popisek je vás prodavač. Může být buď otrávený a nejistý, nebo celou duší nadšený a přesvědčivý. A já chci, aby to byl ten druhý případ. Protože až když máte vyladěné texty v e-shopu, tak má smysl utrácet za reklamu a lákat tam lidi.

copywriterka, konzultantka a autorka 365 copy triků

0
let praxe v práci se slovy
0
čtenářů copy triků na Facebooku
0
let lektorování v online i offline kurzech

K dobrým popiskům v e-shopu vedou 2 cesty

Ta první znamená připravit si pár desítek tisíc na seniorní copywritery, ta druhá znamená naučit se trochu z jejich postupů. A přesně tím vás teď provedu. V jednom uceleném video kurzu se 7 lekcemi, praktickými úkoly a pomocnými šablonkami pro psaní.

Pro koho se kurz hodí?

Kurz je pro vás, pokud právě teď:

Máte dobrý produkt, ale nevíte, jak ho popsat ostatním

Rozšiřujete tým a potřebujete zaškolit kolegu, který bude textovat

Investujete do reklamy a chcete mít jistotu, že využijete návštěvnost v e-shopu na maximum

Chcete textování outsourcovat, ale potřebujete do oboru nejdřív trochu nakouknout

Popisky tvoříte už dlouho a točíte se v kruhu. Potřebujete nový impuls

Jste juniorní copywriter a chcete se psaním pro e-shopy živit

Online kurz pro e-shopy:

Jak na produktové popisky, aby prodávaly?

Ucelený návod v 7 předtočených video lekcích. Pro majitele e-shopů, podnikatele a začínající copywritery. 

3 600 Kč

V kurzu vás čeká:

  • Plně flexibilní formát předtočených videí, která si pustíte tehdy, když můžete
  • 7 lekcí v celkové délce cca 1,5 hodiny
  • Praktická cvičení, díky kterým rovnou začnete
  • Inspirativní příklady z e-shopů napříč obory
  • Pomocné šablony pro ostré psaní v e-shopu

Témata, která v 7 lekcích projdeme:

 

1. lekce (6 min)

Produktový popisek je váš prodavač. A když je dobrý, tak chytí lidi u dveří a pustí je až za pokladnou. V kamenném obchodě je nám to jasné, v e-shopu si to potřebuje trošku zvědomit 🙂

2. lekce (14 min)

V čem všem se popisky dnešních českých e-shopů liší? A co hlavně lidé při výběru řeší? Probereme délku textů, styl psaní, míru podrobností, vtipnost i přesvědčivost. A ukážeme si kupu příkladů.

3. lekce (16 min)

Ukážeme si ucelený postup, který můžete okamžitě začít sami používat. Od bedlivého pozorování vlastního produktu až po finální formulaci prodejních benefitů. Také vás čeká pomocná šablonka.

4. lekce (17 min)

Některé e-shopy jsou ukecané, jiné strohé, další hlavně vtipné. Ukážeme si paletu nástrojů, abyste mohli začít vědomě tvořit vlastní styl. Protože lepší než někoho kopírovat, je zjistit, co je při psaní to vaše. V praxi vás to bude stát výrazně méně sil.

5. lekce (17 min)

Přesvědčím vás, abyste zvedli telefon, obvolali pár zákazníků a zjistili, jak přesně ve vašem segmentu uvažují a postupují. Pak to všechno překlopíme do prodejních textů. P.S. Dám vám i své modelové otázky a smsky 🙂

6. lekce (7 min)

Detail produktu je nejen o textu, ale také třeba o fotkách a videích. Řekneme si proto pár tipů, jak o nich přemýšlet. Protože, když víte, co chcete ukázat, tak vaše fotky budou vyprávět přesně to, co vy a vaši zákazníci potřebujete.

7. lekce (6 min)

Jak se z toho všeho nezbláznit, když řešíte ještě výrobu, zásobování, logistiku, finance a zaměstnance? Není vůbec potřeba být v textech nejlepší. Stačí být dost dobrý. Probereme pracovní postupy a udržitelné návyky.

+
Podpůrná FB skupina,
abyste na psaní nebyli sami

Je kurz pro vás?

Pusťte si na zkoušku 1. lekci

Co říkají ti, kteří už kurzem prošli?

,,Super strukturované a praktické.”

Líbilo se mi rozdělení kurzu do jednotlivých kapitol. Každá mi totiž zodpověděla víc, než by mě kdy napadlo se zeptat.
Martina ZábranskáVingo.cz
Spousta praktických informací, které bych jinak složitě hledala všude možně. Co přesně psát, pro koho, jak pracovat s titulkem.
Julie HambergerováKytkárnaJulie.cz
Mám pocit, že chci okamžitě sednout ke svému webu a opravit všechny chyby, které jsem si při kurzu vybavila a poznačila.
Zuzana Janečková PšeničnáCvokHouse.cz

Projděte také kurzem a budete navždy vědět:

  • Jak se pohnout z místa, když vůbec nevíte, co psát
  • Jak se vyznat v šíři stylů a vybrat si ten svůj
  • Jak zjistit, co přesně zajímá vaše zákazníky
  • Krátké, nebo dlouhé texty?
  • Vtipně, nebo vážně?
  • Jak to všechno přetavit do zavedeného a udržitelného postupu

Online kurz pro e-shopy:

Jak na produktové popisky, aby prodávaly?

Ucelený návod v 7 předtočených video lekcích. Pro majitele e-shopů, podnikatele a začínající copywritery. 

3 600 Kč

Kdo vás kurzem provede? 

Jsem Michaela Weikertová a pomáhám lidem využívat sílu slov v jejich podnikání.

V praxi to znamená, že s majiteli webů a eshopů řeším webové texty, důležité emaily či obchodní nabídky. Objevujeme, co v nich chybí, co přebývá a co lze říct jasněji. Protože správná slova byznys nejen nekazí, ale rovnou ho i posouvají. 

Psala jsem pro velké společnosti jako O2, Philips či Česká spořitelna. Časem jsem se ale zamilovala hlavně do menších firem. Líbí se mi, že když se v malé firmě dneska rozhodnete změnit svá slova, tak se už zítra začnou dít věci. 

Kromě toho ráda sdílím všechno, na co při práci na desítkách webech a eshopech přijdu. Vytvořila jsem seriál 365 copy triků, natočila kurz o tom, jak svépomocí přepsat web a teď také tento kurz o produktových popiscích pro e-shopy. Tak ať se vám líbí. ❤️

 

Změňte svá slova a posuňte podnikání