Zodpovězení téhle jedné otázky spolehlivě nasměruje vaše psaní či plánování obsahu správným směrem.
Jasný cíl webu. O jeho důležitosti mluvím hned v první lekci svého online kurzu . Teď mě k tomu ale napadl jeden hezký příklad z praxe.
Týká se jazykové školy, se kterou jsem před časem spolupracovala. A když se dnes dívám zpátky, tak právě stanovení nového cíle webu bylo nakonec jednou z hlavních změn v celé komunikaci.
- Původní cíl jazykovky na webu byl:
/Prodat jazykový kurz/
Konkrétně přivést návštěvníky k vyplnění objednávkového formuláře konkrétního kurzu
- Nový cíl, který jsme si během procesu přepisování pojmenovali:
/Domluvit schůzku/
S šéfem jazykovky, který zjistí potřeby a motivace studenta a podle toho mu pomůže vybrat nejvhodnější kurz
Co jsme tou změnou sledovali?
- Vyšší konverze na webu: Lidé už nemusí tápat v tom, jakou úroveň angličtiny vlastně mají, vedeme je k jednoznačnému kroku, který je pro všechny stejný
- Maximální využití tváře celého byznysu: Majitel školy a hlavní lektor je sympaťák, kterého studenti milují od první chvíle. Čím více lidí ho potká na živo, tím více jich nakonec do školy opravdu nastoupí
- Podporu byznysově výhodnějšího produktu: Na schůzce se lidé často rozhodnou pro zábavnější a akčnější skupinkové lekce. Na začátku, když o výuce nic nevědí, a nikoho ve škole neznají, se ale většinou stydí. Automaticky proto volí individuál.
Jak byste mohli zpřesnit či změnit cíl webu vy?
Pokud s tím chcete pomoci, naskočte do mého online kurzu a pusťte si první lekci. A také se na vás těším v podpůrné skupině na Facebooku, kterou jsem pro všechny odhodlané psavce založila.