Chcete nakouknout do hlavy svým zákazníkům? Pochopit, co potřebují, čeho se ve vašem oboru bojí a na co naopak při nákupu slyší? Křičím hurá, protože to je jedna z nejmagičtějších metod celého copywritingu.
Když znáte své zákazníky, tak přesně víte, co a jak ve které prodejní fázi v textech říkat
v čem jste podle nich silní a co vás odlišuje od ostatních
Kdo jsou, co řešili, kudy se k vám dostali
po čem se dívali, proč třeba váhali, když vás ještě neznali, a co je nakonec přesvědčilo
Poznámka: Můžete objednat v kombinaci s workshopem zaměřeným na pojmenování vašich silných stránek. Zvýhodněný balíček Rozhovorů a Copy mapy:
Napište mi víc a já se vám ozvu zpět :-)
(copy mapa + rozhovory se zákazníky)
Napište mi víc a já se vám ozvu zpět :-)