Máte napsáno, ale potřebujete druhé oko? Projdu vaše texty a pošlu vám k nim komentáře.
Na co se můžeme v revizi zaměřit:
Na hotový či rozpracovaný web, důležitý e-mail nebo třeba obchodní nabídku
Nebudu řešit jazykovou správnost, ale hlavně to, jak texty působí na vaše cílové publikum. Tedy jestli maximálně výstižně pojmenováváte podstatu a jestli jste uvěřitelní i pro ty, kteří vás zatím neznají a tudíž vám nevěří
Projdu hlavní titulky, popis služeb či produkt, texty v tlačítkách a výzvy k akci. Protože v byznysové komunikaci nejde o hezké psaní ale o to, aby se stalo přesně to, co potřebujete. Aby se naplnil váš cíl.
Jak copy revize probíhá:
Upřesníme si zadání
Pošlete mi odkaz na web či soubor s texty
Já vše projdu a v Google docs okomentuji
Kolik copy revize stojí?
Základní balíček: 6 000 Kč
(Efektivní minimum 3 hodiny x 2 000 Kč/hod)
,,Přesně tak to cítím, ale neuměla jsem to pojmenovat," říkají po copy revizi klientky a klienti
,,Chtěla jsem vám ještě jednou poděkovat za revizi. Je to přesně tak, jak to cítím, akorát jsem to sama nedokázala stručně pojmout slovy tak, jak to umíte vy.”
Projekt Čteme česky.cz
Jaroslava Trnková
,,Opravdu lidi nutíte přemýšlet jinak a otevíráte oči. Připomínky se netýkají jen copywritingu, ale filosofie celého webu. Těším se, až si to znovu v klidu projdu."
Magazín o učitelství a cestování
Pavel Hodál, Tybrdo.cz
,,Jakmile jsem překonala pocit, že mi někdo sahá na mé dítě, tak musím říct, že to celé dává velký smysl. Je znát, že jde o nezaujaté postřehy z venčí. 70 % hned zapracujeme, zbytek budeme muset řešit s grafiky a interně ve fungování firmy. Některé vaše textové nástřely rádi použijeme i doslovně, pokud můžeme."