Všechny mé služby v jednom za jednotnou hodinovku v předplaceném balíčku. Plynule přepínáme mezi konzultacemi, revizemi a tvorbou nových textů. Přesně tak, jak ve svém projektu či firmě zrovna potřebujete.
# 1
S majitelem hotelu jsme si v konzultaci jsme si pojmenovali, že větší problém než texty na webové stránce, je to, že se opakovaně nedaří překlápět poptávky eventů v objednávky. Namalovali jsme si tedy celou cestu zákazníka, označili slepá místa, kde komunikace drhne, a začali to napravovat. Postupně jsme tak vytvořili třeba emailovou šablonu pro první kontakt nebo úplně nový formát cenových nabídek. Ten je pro lidi z venčí mnohem srozumitelnější a také jim na první pohled prezentuje výhody daného místa a vede k jasné další akci.
# 2
S výrobci prémiového psího krmiva jsme začínali konzultací rozpracovaných prezentačních webových stránek. Přišli jsme však na to, že potřebujeme mluvit hlavně k novým zákazníkům a ti začínají v e-shopové části v detailu produktů. Ne na naší vymezené stránce O nás. Začali jsme proto pracovat na tom, abychom podstatu firemního přístupu a všechny dobré efekty kvalitního krmení vpašovali hlavně tam. Vytvořili jsme tedy šablonu produktového popisku, který jde mnohem dál, než bylo ve firmě dosud běžné.
# 3
Prodejci bytových a zahradních doplňků přišli s tím, že potřebují zlepšit popisky ve svém začínajícím e-shopu. Postupně jsme ale došli k tomu, že to nestačí. Protože pokud nechceme zákazníky jen draze nakupovat a po první objednávce ztrácet, tak se jim potřebujeme průběžně připomínat. Udělali jsme si tedy mini průzkum toho, kdo u nás vlastně nakupuje a vytvořili na základě toho měsíční emailový magazín s praktickými sezónními tipy pro dům a zahradu. Teď ho pravidelně píšeme, rozesíláme a vyhodnocujeme už 3. rok.
mě živí slova
webových projektů jsem konzultovala či textovala
mám v hlavě a také v e-booku copy triky
Zkusíme to společně? Napište mi