Copy mapa:
Co říkat, aby to fungovalo?
Co je nejlepší na vaší firmě nebo službě?
Vytáhnu to nejen z vás, ale také z vašich zákazníků. Protože čím déle je člověk v jednom byznysu, tím více silných stránek přehlíží. Nebo je třeba cítí, ale nedokáže správně pojmenovat. V copy mapě, kterou spolu vytvoříme, si všechno to dobré jednoduše přečtete.
Jak na to půjdeme?

1. Pozvu si vás a...
... budu mít spoustu zvědavých otázek. Ke vzniku, k fungování, ke konkurenci i k vašim snům a přáním. Protože jen tak zjistíme, k čemu přesně vám má nová komunikace v dalších letech sloužit.

2. Nakouknu do hlavy vašim zákazníkům
Kdo jsou, jak řešili svůj problém dosud a proč přicházejí k vám? Jaké mají touhy, potřeby a obavy a co o vás pak říkají dál? Respektive co si budou chtít všichni noví klienti na webu či v showroomu rychle potvrdit?

3. Vytvořím vám
copy mapu
V dokumentu najdete návrhy konkrétních změn v komunikaci i přehledný brief o celé vaší firmě pro další spolupracovníky (praktická součást zadání pro webdesignéra, grafika, fotografa či specialistu na PPC nebo SEO).

Společně si pojmenujeme:
- V čem jste dobříBudete to umět srozumitelně popsat ostatním.
- Co přesně zajímá vaše zákazníkyJejich potřeby, touhy i obavy. Poznáte je a naučíte se na ně odpovídat.
- Kde všude o sobě mluvit a jakVětšina firem zapomíná minimálně na jednu svou důležitou cílovku. Z copy mapy vyčtete, ke komu všemu můžete mluvit a co jednotlivým skupinám říkat, kde a jak.
Poslechněte si ty,
kteří už svou copy mapu mají
Milan Ulrych, autacesky.cz
Tomáš Ovečka, Jazyková škola Ovečka
Michal Štochl, Kuchyně ELZA

Copy mapa – varianty a ceny
Půldenní workshop s vámi
- Otázkami a úkoly nabitý půl den u flipchartu: Kdo jste, co vlastně děláte a jak to přesvědčivě popsat ostatním
- Revize vaší stávající komunikace
- Písemný přehled klíčových zjištění a konkrétních doporučení
16 000 Kč
Rozhovor s vašimi zákazníky
- Vyzpovídám vaše vybrané zákazníky (5 rozhovorů po telefonu)
- Zjistím, jak vás vidí, v čem jste podle nich silní a co vás odlišuje od ostatních. Kudy se k vám dostali, proč třeba váhali, když vás ještě neznali, a co je nakonec přesvědčilo
- Písemný přehled zjistění
12 000 Kč
Kombinace
Půldenní workshop s vámi
+
Rozhovory s vašimi vybranými zákazníky
28 000 Kč
26 000 Kč