Copy mapa:
Co říkat, aby to fungovalo?

Co je nejlepší na vaší firmě nebo službě?
Vytáhnu to nejen z vás, ale také z vašich zákazníků. Protože čím déle je člověk       v jednom byznysu, tím více silných stránek přehlíží. Nebo je třeba cítí, ale nedokáže správně pojmenovat. V copy mapě, kterou spolu vytvoříme, si všechno to dobré jednoduše přečtete.

Jak na to půjdeme?

1. Pozvu si vás a...

... budu mít spoustu zvědavých otázek. Ke vzniku, k fungování, ke konkurenci i k vašim snům a přáním. Protože jen tak zjistíme, k čemu přesně vám má nová komunikace v dalších letech sloužit.

2. Nakouknu do hlavy vašim zákazníkům

Kdo jsou, jak řešili svůj problém dosud a proč přicházejí k vám? Jaké mají touhy, potřeby a obavy a co o vás pak říkají dál? Respektive co si budou chtít všichni noví klienti na webu či v showroomu rychle potvrdit?

3. Vytvořím vám
copy mapu

V dokumentu najdete návrhy konkrétních změn v komunikaci i přehledný brief o celé vaší firmě pro další spolupracovníky (praktická součást zadání pro webdesignéra, grafika, fotografa či specialistu na PPC nebo SEO).

Společně si pojmenujeme:

  • V čem jste dobří
    Budete to umět srozumitelně popsat ostatním.
  • Co přesně zajímá vaše zákazníky
    Jejich potřeby, touhy i obavy. Poznáte je a naučíte se na ně odpovídat.
  • Kde všude o sobě mluvit a jak
    Většina firem zapomíná minimálně na jednu svou důležitou cílovku. Z copy mapy vyčtete, ke komu všemu můžete mluvit a co jednotlivým skupinám říkat, kde a jak.

Poslechněte si ty,

kteří už svou copy mapu mají

Milan Ulrych, autacesky.cz

  Tomáš Ovečka, Jazyková škola Ovečka

 Michal Štochl, Kuchyně ELZA

Copy mapa – varianty a ceny

Půldenní workshop s vámi

  • Otázkami a úkoly nabitý půl den u flipchartu: Kdo jste, co vlastně děláte a jak to přesvědčivě popsat ostatním
  • Revize vaší stávající komunikace
  • Písemný přehled klíčových zjištění a konkrétních doporučení

16 000 Kč

Rozhovor s vašimi zákazníky

  • Vyzpovídám vaše vybrané zákazníky (5 rozhovorů po telefonu)
  • Zjistím, jak vás vidí, v čem jste podle nich silní a co vás odlišuje od ostatních. Kudy se k vám dostali, proč třeba váhali, když vás ještě neznali, a co je nakonec přesvědčilo
  • Písemný přehled zjistění

12 000 Kč

Kombinace

Půldenní workshop s vámi

+

Rozhovory s vašimi vybranými zákazníky

 

28 000 Kč

26 000 Kč

Těším se na vás

v Litoměřicích

Tvořím v coworkingu Litohub, 40 minut od Prahy.