Už jste to slyšeli mockrát – že „dobré texty prodávají“. A že by to celé šlo snadněji, kdybyste je konečně měli hotové. Jenže buď je nemáte vůbec, nebo je máte,…ale něco vám na nich nesedí.
Jste tady správně. Jsem Michaela a přesně v tomhle bodě s klienty začínám nejčastěji.
Sedáme si spolu ke stolu a začínáme zkoumat, co vlastně chceme říct – a proč. Teprve pak se mohou objevit ta správná slova, která budou fungovat.
„Chvílemi to vypadalo, že mi Michaela čte myšlenky. Podařilo se jí odhalit přesně ty nedostatky v prezentaci, se kterými se potýkám, ale neuměla jsem je sama změnit.“
Jazyková koučka a překladatelka Miroslava Smíšková
„U Michaely mě nejvíc baví, jak je schopná se velmi rychle zorientovat v oboru klienta a pochopit jeho aktuální téma a potřeby. Konzultujeme s ní proto opakovaně.“
Anna Marešová, designérka a majitelka firmy Whoop.de.doo
„Už na první konzultaci jsme pojmenovali stavební kameny pro celou mou prezentaci. Bylo to jako když někdo vyzobává z vašich odpovědí perly, které vy už nevidíte, protože je zapadal prach.“
Vojta Hurych, fotograf
Moje práce není o psaní, ale o tom, co mu předchází: Ponoříme se do toho, co děláte, a do toho, v čem jste dobří.
Společně vytáhneme na světlo všechno to, co je vám tak přirozené, že to často už ani nevnímáte jako výjimečné.
A právě to pak pojmenujeme tak, aby to dávalo smysl vám i vašim zákazníkům.
Protože až když víte, co přesně chcete říct, tak přijdou ta správná slova. (Třeba s pomocí AI).
Protože pak najednou:
Podívejte se, jak spolu můžeme začít
Hodina, během které rozpitváme, co vás teď v komunikaci nejvíc pálí. Odstraníme zásek, řeknete AHA a odejdete s plánem na jasný další krok.
(Hodí se, pokud si chcete osahat moji práci, nebo máte dílčí problém, který už nechcete dál odsouvat.)
Zakousneme se do vybraného tématu a vyřešíme ho. Může to být prodejní nabídka, nový směr newsletteru nebo refresh webu, aby zase odpovídal tomu, kam jste se posunuli.
Předem si projdu vaše podklady, takže na sezení do toho skočíme po hlavě. Ze sezení samotného neposílám zápis, ale vy si ho můžete nahrávat.
A teď to nejlepší: Postarám se, abyste změny, které pojmenujeme, fakt začali dělat. Za 7 dní vám totiž znovu zavolám.
(Předem si upřesníme zadání a vezmu si od vás podklady, které si prostuduju)
Třísetová intenzivní spolupráce.
Konkrétní formát si domluvíme podle vašich potřeb.
V cyklu pružně přepínám mezi konzultačním modem, revizemi a copywritingem (v kombinaci s AI).
(Možnost rozložit na 2 platby)
Ucítíte to už po 1 sezení. Zkuste to.
Vyberte si a já se vám ozvu zpět :-)