Čím déle jste v jednom byznysu, tím méně víte, co a jak o sobě přesně říkat. Spoustu svých silných stránek přehlížíte. Nebo je třeba cítíte, ale nedokážete správně pojmenovat. Pojďme najít správná slova společně. Na intenzivním workshopu, na jehož konci budete mít v ruce vlastní copy mapu. Tedy dokument, ve kterém si všechno to dobré o sobě jednoduše přečtete.
Probereme, co všechno teď ve firmě či v podnikání přesně řešíte. K čemu vám má nová komunikace vlastně sloužit? Neboli co kolem sebe chcete pomocí správných slov zjednodušit, zlepšit či nově vytvořit?
Budeme na vás dvě – já a má kolegyně copywriterka Martina Žilková – a budeme mít spoustu zvědavých otázek a cvičení. K vašemu fungování, ke konkurenci, k prodejní nabídce a hlavně k vašim zákazníkům. Jaké mají touhy, potřeby i obavy.
V dokumentu najdete návrhy konkrétních změn v komunikaci i přehledný brief o celé vaší firmě pro další spolupracovníky (praktická součást zadání pro webdesignéra, grafika, fotografa či specialistu na PPC nebo SEO).
Budete to umět srozumitelně popsat ostatním.
Jejich potřeby, touhy i obavy. Poznáte je a naučíte se na ně odpovídat.
Většina firem zapomíná minimálně na jednu svou důležitou cílovku. Z copy mapy vyčtete, ke komu všemu můžete mluvit a co jednotlivým skupinám říkat, kde a jak.
Milan Ulrych, autacesky.cz
Tomáš Ovečka, Jazyková škola Ovečka
Michal Štochl, Kuchyně ELZA
Michaela Weikertová
Martina Žilková
Napište mi víc a já se vám ozvu zpět :-)
(copy mapa + rozhovory se zákazníky)
Napište mi víc a já se vám ozvu zpět :-)