
Copy kompas:
Vyřešte své texty jednou a pořádně
- Máte dobrý produkt nebo službu, ale nedaří se vám ten dojem na první dobrou předat ostatním?
- Možná jen nevíte, jaká slova potřebují vaši zákazníci slyšet, aby pochopili hodnotu vaší nabídky.
- Pracuji pomocí rozhovorů: vytáhnu správná slova z vás i z vašich zákazníků a dostanete je v uceleném dokumentu.
Získejte klíčová sdělení, která zafungují
Copy kompas je dokument, ve kterém budete mít přehledně sepsané základy pro celou svou komunikaci. Najdete v něm sesumírované myšlenky pro jednotlivé fáze prodeje i příklady textů pro různé kanály.
Všechno pěkně po kupě.
Je to ucelený systém komunikace pro éru AI. Je to váš osobní copy brand book.
Poslechněte si příběh z praxe:
Dnes si můžete jakékoli texty vygenerovat lusknutím prstu
A je to super, sama to tak dělám. AI mi pomáhá psát lépe a rychleji, třebaže jsem psaní vystudovala a už 19 let mě slova živí.
Jenže jednu sakra důležitou věc AI neumí
- Neumí rozhodnout, co je ta správná věc, kterou potřebujete říct. Co je to hlavní, na čem musí stát vaše nabídka, aby nezapadla v záplavě dalších.
- Co říct, aby byly váš produkt nebo služba na první dobrou stejně hodnotné jako vaše práce, kterou pro lidi děláte. Aby to vyznělo už z webu a ne až při osobním setkání.
Tohle umí Copy kompas
Získáte know-how a textové příklady, které budou vaší značce sloužit roky. Na webu, na sítích, na blogu nebo v newsletteru.
AI (anebo vy) + Copy kompas > Fungující texty
Jak Copy kompas vzniká a co díky němu získáte?
Mou metodou je hlavně rozhovor: Povedu ho s vámi a také individuálně s vašimi zákazníky. Opírám se přitom o zkušenosti z copywritingu, novinařiny, konzultací a workshopů. A držím se těchto kroků:
- 1Probereme, co teď řešíteVětšina klientů začíná stejně: „Potřebujeme texty na web.“ Jenže během prvních minut se ukáže, že nejde o texty, ale o sdělení: – co vlastně nabízíte, – čím jste jiní, – proč by si vás měl zákazník vybrat. V tomhle bloku odhalíme, co je váš skutečný problém — a kde bude největší změna.
- 2Znovu objevíme silné stránky vašich
produktů a služebKdyž jste dlouho v jednom byznysu, spousta vašich silných stránek vám zevšední. Nevnímáte je. Vaši zákazníci se ale přesně podle nich rozhodují. Pomůžu vám vidět, co je na vašem přístupu výjimečné, a dostat to do slov. A co naopak vypustit to, co jen zabírá prostor. - 3Vyzpovídám vaše zákazníky - osobně 1 na 1Kvůli tomuhle kroku se mnou myslím lidé dělají. Často totiž poprvé uslyší, jak jejich produkty a služby vnímají ti, co za ně platí. V rozhovorech zjistím: na co přesně vaši zákazníci slyší, jaký moment rozhodl, že koupili od vás, co o váš říkají dál. Díky tomu se s nimi mnohem snáz propojíte a začnete zdůrazňovat to, co je zajímá. Což je často to, co vás v textech nejvíc odliší.
- 4Udělám revizi vaší stávající komunikacePodíváme se, jak vaše stávající slova odráží to, co jsme zjistili. Co sedí, a co bude naopak třeba doplnit, předělat či vypustit. Zaměříme se na argumentaci, obsah sdělení i tón a styl. Tak, aby to všechno ladilo s vaší esencí a zapozicováním na trhu.
- 5Navrhnu nový směr komunikaceTady už vytvarujeme novou podobu komunikace: argumenty, klíčové myšlenky, tón, styl. Podle toho kdo jste, a kam chcete vyrůst. Dostanete jasný rámec: Co říkáme (hlavní sdělení, obsahové nápady.) a Jak to říkáme (váš hlas, tón a styl)
- 6Zpracuji příklady klíčových textůAbyste hned viděli, jak ten nový směr vypadá v praxi: připravím vám popis produktu, profil firmy nebo třeba úvodní text na web, post na sítě či banner. Dostanete rovnou použitelné texty, které můžete díky AI snadno dál rozvíjet či replikovat.
- 7Vše přehledně zpracuji do vašeho osobního Copy kompasuDostanete ucelený, krásně zpracovaný dokument, který vám dá jistotu ve všech budoucích textech, ušetří hodiny přemýšlení a usnadní práci kolegům i externistům. Copy kompas za vás vysvětlí, kdo jste, co děláte a jak má vaše značka znít. Kdykoli nevíte, vrátíte se k němu, a máte jasno.
Když máte Copy kompas, tak snadno vyšvihnete texty, ze kterých je ihned jasná skutečná hodnota vaší nabídky.
Díky Copy kompasu:
- Začnete lépe prodávatMísto výkřiků, které se snaží zaujmout za každou cenu, začnete lidem předávat myšlenky, ve kterých se okamžitě poznají. Uvidí v nich svoje problémy i řešení a tak často nakoupí i bez porovnávání s konkurencí.
- Budete zase růst a posouvat seKdyž máte komunikaci, která vás o kousek převyšuje, začnete do ní postupně dorůstat. Posouvá vás dopředu a je to vidět i na venek. Naproti tomu staré nebo nejisté texty vás drží při zemi. Připomínají období, ze kterého jste dávno vyrostli.
- Přestanete ztrácet energiiŽádné další přepisování a přemýšlení „co mám napsat“. Zmizí ten vysilující pocit, že pořád musíte řešit texty. Opřete se o jasně nastavené sdělení a znovu pocítíte hrdost na to, co vlastně pro lidi všechno tvoříte.
Copy kompas není o slovíčkaření, ale o jasném směru a celkovém sdělení.
Kdo pro vás Copy kompas vytvoří?
Jsem Michaela Weikertová,
konzultantka, lektorka a copywriterka
Před 10 lety jsem spustila seriál 365 copy triků, který nastartoval moji praxi a pomohl tisícům podnikatelů zlepšit prodejní texty. Dnes se zaměřuji na to, nastavit komunikaci tak, aby fungovala celistvě a dlouhodobě – v éře AI už nepotřebujete tolik řešit psaní, ale spíš to, co vlastně říct. Pomáhám podnikatelům objevit slova, která prodávají a odříznout všechno ostatní, co nabídku jen ruší.


Chcete nadčasový recept na své texty?
Pojďme si dát online kafe a probereme spolupráci.

+38 % konverzí nebo o 45 % vyšší obrat?
Copy kompas není jen o slovech, ale také o tom, kam chcete svůj byznys posunout
Pracuji s freelancery i se značkami s obraty v milionech. Ti první se pak radují, že konečně využívají naplno své dobré jméno, a přitahují správné zákazníky. Ti druzí se zase radují hlavně s čísel jako je třeba růst obratu v eshopu o 45 % nebo nárůst konverzního poměru na registrační stránce o 38 %.
„U Michaely mě nejvíc baví, jak je schopná se velmi rychle zorientovat v oboru klienta a pochopit jeho aktuální téma a potřeby. Konzultujeme s ní proto opakovaně.“
Anna Marešová, designérka a majitelka firmy Whoop.de.doo
„Vůbec jsme neuměli říct, co vlastně pro lidi děláme.“
„Už na první konzultaci jsme pojmenovali stavební kameny pro celou mou prezentaci. Bylo to jako když někdo vyzobává z vašich odpovědí perly, které vy už nevidíte, protože je zapadal prach.“
Vojta Hurych, fotograf
„Spolupráce s Míšou byly fakt dobře investované peníze.“
„Michaela nám pomohla vylézt z našeho mentálního šuplíčku a začít uvažovat jako naši klienti. Také přímo komentovala naše texty a nabízela nové formulace. Díky tomu to pro nás bylo hned fakt přínosné a návodné.“
Dobronauti.cz
„Máme texty, které nás na první dobrou odlišují od konkurence.“
Získejte Copy kompas a komunikujte tak, že bude okamžitě jasná opravdová hodnota vaší nabídky
Vyberte si rozsah spolupráce, který vám teď nejvíc sedne.
Copy kompas ve 3 variantách
V každé verzi je mou hlavní metodou živý rozhovor s vámi a vašimi zákazníky. Na tom postavíme všechno ostatní.
Start: 18 000 Kč
- online sezení s vámi
- Rozhovor se 2 zákazníky po telefonu
- Celkové nasměrování komunikace: co zdůraznit, co vypustit
Ideální základ pro rychlé ujasnění a vykročení
Chcete se nejdřív pobavit, jaká varianta je pro vás nelepší?
Komplet: 34 000 Kč
-
2 online sezení s vámi (půjdeme víc do hloubky)
-
Rozhovor se 3 až 5 zákazníky po telefonu (více zákaznických příběhů, postřehů pro inovace a prodejních slov)
-
Celkové nasměrování komunikace: co zdůraznit, co vypustit
- Nastavení tónu a stylu
-
Ukázky nových textů pro web a sítě (Např: Úvod webu, klíčová sekce na prodejku, text O nás, produktový popisek...)
Propracovaná verze pro značky, kde rozhoduje hlavně 1 člověk a ten se mnou projde celým procesem l
Chcete se nejdřív pobavit, jaká varianta je pro vás nejlepší?
Extra: 52 000 Kč
-
Půldenní sezení u vás ve firmě na živo (ideální pokud potřebujete zapojit více lidí)
-
Rozhovor s 6 až 8 zákazníky po telefonu (více cílových skupin, postřehů pro inovace a dobrých prodejních slov)
-
Přehledné zpracování cílových skupin a jejich potřeb (pomůcka pro grafiky, copywritery a marketéry v prodejních kampaních)
-
Celkové nasměrování komunikace: co zdůraznit, co vypustit
-
Seznam chyb ve stávající komunikaci + návrhy změn
-
Nastavení tónu a stylu
-
Více ukázek nových textů v různých délkách pro různé kanály - doladíme na míru tomu, jaké máte prodejní cesty a kanály
Rozšířená verze pro větší týmy, kde rozhoduje víc než jeden člověk a kde je více cílovek
Chcete se nejdřív pobavit, jaká varianta je pro vás nejlepší?
A ještě pár dalších referencí
Těmhle mým klientům slouží nastavený směr komunikace už 7 a víc let. Poslechněte si, co nejvíc oceňovali při samotném procesu.
„Strašně jsme se pletli. Zákazníci vůbec nechápali, co vlastně děláme," říká majitel firmy Auta Česky
Majitel firmy Auta Česky popisuje, jak prozřeli, když se na svůj byznys a prezentaci podívali očima zákazníků. "Teprve po tomto AHA mohla přijít jasná a přesvědčivá prodejní komunikace.“
„Spolupráce s Michaelou nám dodala odvahu k mnoha změnám," říká majitel studia Elza Kuchyně
Web pro firmu Elza Kuchyně hraje klíčovou roli. "Ten, kdo nás nezná, přichází vždycky přes něj," vysvětluje Michal Štochl a popisuje, jak jim spolupráce přinesla nejen nové prodejní texty, ale také odvahu ke změnám.
"Uviděli jsme svou firmu očima zákazníků, říká majitel jazykovky Ovečka"
"Web je pro naše podnikání ohromně důležitý. Každý, kdo o nás slyší, se tam podívá, potřebovali jsme ho uchopit dobře," popisuje Tomáš Ovečka, šéf jazykovky. Co ho nejvíc překvapilo a co doporučuje dál?
Mějte i vy prodejní texty, které jsou stejně hodnotné jako to, co nabízíte
Domluvte si online schůzku zdarma a probereme, jak spolupráci nejlíp uchopit.
Těším se na vás!

