Už jste to slyšeli mockrát – že „dobré texty prodávají“. A že by to celé šlo snadněji, kdybyste je konečně měli hotové. Jenže buď je nemáte vůbec, nebo je máte,…ale něco vám na nich nesedí.
Jste tady správně. Jsem Michaela a přesně v tomhle bodě s klienty začínám nejčastěji.
Kombinuji zkušenosti z copywritingu, novinařiny, konzultací a workshopů.
Mám spoustu otázek, které si běžně nepokládáte. A když se zaseknete, umím vás navést vhodnou technikou či cvičením tam, kam je potřeba.
Díky tomu si rychle ujasníte, jak o svém byznysu psát a mluvit. A pak to můžeme díky AI společně překlopit do lepších textů, než si teď vůbec umíte představit.
Máte pocit, že už by to chtělo konečně vyřešit texty. Ty staré k vám nesedí – jsou mdlé, nedotažené, možná i trochu mimo. Jenže nevíte, kde začít.
Když o své službě mluvíte s někým osobně, dokážete ji popsat mnohem líp než na webu nebo v newsletteru. Psané slovo vás zdržuje a blokuje.
Vaši klienti jsou z vás nadšení, ale oslovit nové? Těžké. A tak komunikaci odkládáte – a přitom víte, že v ní leží klíč k dalšímu posunu.
Pomůžu vám najít správná slova a udělat z komunikace nástroj, který pracuje pro vás – ne proti vám.
„Michaela nám pomohla vylézt z našeho mentálního šuplíčku a začít uvažovat jako naši klienti. Také přímo komentovala naše texty a nabízela nové formulace. Díky tomu to pro nás bylo hned fakt přínosné a návodné.“
Dobronauti.cz
„U Michaely mě nejvíc baví, jak je schopná se velmi rychle zorientovat v oboru klienta a pochopit jeho aktuální téma a potřeby. Konzultujeme s ní proto opakovaně.“
Anna Marešová, designérka a majitelka firmy Whoop.de.doo
„Už na první konzultaci jsme pojmenovali stavební kameny pro celou mou prezentaci. Bylo to jako když někdo vyzobává z vašich odpovědí perly, které vy už nevidíte, protože je zapadal prach.“
Vojta Hurych, fotograf
Představte si:
Přitahujete ty správné zákazníky. Umíte totiž přesně pojmenovat co a proč děláte, a oni na to přirozeně slyší.
Komunikace už není stres ani povinnost. Je to silný nástroj, který vás přirozeně posouvá tam, kam chcete – k novým spolupracím, lepším klientům i větší jistotě.
Když se podíváte na svůj web nebo prodejní texty, máte z toho radost. Odráží totiž stejnou hodnotu, jakou má vaše práce ve skutečnosti.
Hloubkový ponor do vašich konkrétních textů, které najednou nefungují, jak mají.
Podíváme se na to, co se zašmodrchalo a opravíme to.
Může to být prodejní stránka, koncept newsletteru nebo třeba cenová nabídka, kterou přidáváte do emailu a lidé na ní přestali reagovat.
Rozebereme, co v textech říkáte, a pojmenujeme, co byste rádi říkali místo toho.
Odejdete tedy s naprosto jasným zadaním pro vašeho copywritera nebo pro AI.
A teď to nejlepší:
Za 7 dní po konzultaci znovu zavolám, abych vás podpořila v tom, že aha z revize neskončí v šuplíku, ale že změnu fakt uděláte.
Formát:Strategický proces pro podnikatele, kteří už nechtějí řešit prodejní texty metodou pokus – omyl.
Pomocí hloubkových sezení vytvoříme ucelenou mapu sdělení, o která se budete roky opírat. Ať budete řešit web, prodejní kampaň nebo obsahový seriál pro nové zákazníky.
S copy mapou budete mít zcela jasno v tom, jak o svém byznysu mluvit a psát. Co komu říkat, aby vaše komunikace fungovala a držela směr i v nejistých časech.
Copy mapa shrnuje hodnotu toho co pro lidi děláte, a ukazuje vám pomocí konkrétních příkladů, jak to předávat dál. Dlouhodobě, srozumitelně, celistvě.
Formát:
3 online workshopy po 90 minutách, má sólo práce a nakonec prezentace a předání vaší copy mapy
(Platba na 2 části)
Vyberte si a já se vám ozvu zpět :-)