Jdu s vámi sdílet jeden ze svých vůbec nejoblíbenějších copy hacků. Až budete příště psát mail, prodejní nabídku nebo popisek produktu, ujistěte se, že vám v něm nechybí tohle jedno slovo.
To slovo je PROTOŽE a stojí za to přidat ho do každého textu.
Když použijete „protože“, tak automaticky přeladíte na to, co lidé kolem vás potřebují. Přestanete jim něco oznamovat a začnete si s nimi povídat. Začnete vysvětlovat.
Tím postupně rozpustíte takové to lehce opoziční „A proč jako?“, které lidem běží v hlavě, když vás poslouchají nebo čtou. (Jo fakt běží – dospělí lidé to drží v sobě, děti nám to vpálí nahlas a o to líp nás v téhle technice trénují, takže díky můj milovaný Matyasi (5) a Rosalie (3). )
2 příklady na techniku PROTOŽE v praxi:


P.S. Chcete víc podobných tipů? Nechte mi svůj email, protože se o ně dělím každý měsíc ve svém newsletteru.