Online kurz
Jak přepsat web

Máte nové stránky a chybí vám na nich texty? Nebo texty máte, ale neprodávají, a vy nevíte, co s tím? Provedu vás psaním webu krok za krokem. 

1800 Kč

Ukázková lekce

Dobré texty lze koupit. Možná teď ale
desítky tisíc na copywritera nemáte

Nevadí. Ukážu vám v ceně mé běžné hodinovky, jak si prodejní texty vytvořit svépomocí. Jednoduše, od začátku a bez zbytečných chyb. Jsem copywriter a se slovy pracuji 15 let. Z nekonečného přemýšlení se tak staly zavedené postupy. A přesně ty teď předám i vám.

Sedí vám můj styl? Zkuste zdarma ukázkovou lekci o titulcích

Jak napsat dobrý titulek na web? 

Dlouhodobě nejoblíbenější lekce v celém mém online kurzu. Titulků se totiž bojíme. Víme, že jsou důležité, ale netušíme, jak na ně. Na psaní nejvýraznějších slov na web
přitom existují vzorečky. Podívejte se: 

1800 Kč

Kurz jsem netočila jako akademický úvod do copywritingu, ale jako konkrétní návod na textování webu. Lekce mají 3 až 4 minuty. To znamená, že chvíli koukáte a pak hned píšete. A tak pořád dokola. Jedině tak se totiž nové prodejní texty na vašem webu opravdu objeví. 

Co všechno v balíčku najdete?

9 video lekcí, ke kterým se můžete kdykoliv vracet

1. Jak o webu přemýšlet
Zvědomíte si cíl vlastního webu. Protože čím lépe víte, co mají vaši zákazníci přesně udělat, tím spíš to fakt udělají.
2. Čím podpořit svá slova
Naučíte se používat čísla coby přesvědčivé důkazy. Protože dokud vás lidé neznají, tak vám nevěří.
3. Psaní titulků
Objevíte pomocné vzorečky. Tak, abyste už nikdy nemuseli psát „Vítáme vás u nás na webu“.
4. Uvěřitelné produktové popisky
Ukážeme si oblíbený trik copywriterů: ty nejlepší obraty nevymýšlíme my sami. Krademe je z úst zákazníků.
5. Co napsat do tlačítek
Jak lidi popostrčit, aby klikli a nakoupili, přečetli další článek nebo se třeba přihlásili k newsletteru?
6. Jak na sekci „O nás“
Stránka, kterou má na webu každý. Většinou však neprodává, ale uspává. A to je škoda.
7. Přesvědčivé reference
Pochopíte rozdíl, mezi lacinou reklamou, které nikdo nevěří, a užitečnou informací, která přiměje nakoupit.
8. Tón a styl
Ukážeme si jak tutéž informaci předat s různým pocitem. Základ pro tvorbu vlastního copy stylu.
9. Testování a vyhodnocování
Každý projekt jiný a žádné pravidlo neplatí univerzálně. 2 tipy na jednoduché testování v praxi.

+

Podpůrná FB skupina,

abyste na psaní nebyli sami

Kurz s neomezeným přístupem: 1 800 Kč

Psát na web není snadné, ale existuje na to recept:

Tak jdete do toho? Napište mi a pošlu vám přístup

Michaela Weikertová (Mužíková), lektorka kurzu a autorka 365 copy triků
michael@weikertova.cz
 
 
6651

sleduje mé copy triky na Facebooku

464

Podnikatelů a textařů už naskočilo do kurzu před vámi

15

let zkušeností v práci se slovy a desítky napsaných webů pro klienty