Pro podnikatele, kteří potřebují konečně vyřešit své texty.

Cítíte, že vaše prodejní texty jsou slabší, než to, co zákazníkům reálně nabízíte?

Zvolená slova dostatečně neodráží hodnotu vašich produktů? Z textů není cítit vaše odbornost, jedinečnost a ani nadšení, které do práce vkládáte? Takže sice přivádíte na web návštěvníky, ale neproměňujete je v zákazníky? To je frustrující.

Zvlášť když tušíte, že se tím roztáčí začarovaný kruh, který blokuje řadu dalších změn.

Nebýt slabých textů, mohli byste konečně:

LÍP PRODÁVAT:

Když místo povrchních textů použijete texty, ve kterých vaši zákazníci okamžitě uvidí řešení svých problémů, nakoupí. Často i bez srovnávání s konkurencí.

POSOUVAT SE:

Rozvoj byznysu je snazší, když vás vaše sebeprezentace o chlup přesahuje a vy do ní den za dnem dorůstáte. Ne, když vás zastaralé a nejisté formulace táhnou zpátky k zemi.

PŘESTAT ZTRÁCET ENERGII:

Motat se v kruhu, kdy na jedné straně cítíte nutnost změny, ale na druhé straně si na ní nedopřejete prostor, je vysilující. Zastaralé či nedotažené texty vám tak postupně začnou otravovat i všechno to, co na podnikání milujete.

Jenže změnit to se zdá jako roztlačit obří balvan

Naprosto vám rozumím. V běžných dnech jsme všichni tak zavaleni operativou, že na nic komplexnějšího nezbývá prostor.

Doba se změnila

44%

našeho bdělého času koukáme do obrazovek.

150%

za den kontrolujeme mobil a emaily vyřizujeme i v koupelně nebo v kostele

Dříve to bylo jinak. Doručení jakékoli psané zprávy byl zázrak. Přeprava probíhala na koních a umět psát a číst byla výsada.

Teď jsme informacemi tak zahlcení, že udržíme pozornost kratší dobu než zlatá rybka. A u té je to 9 sekund, zjistili vědci ve studii Microsoftu.  

Takže psát texty, které někdo skutečně čte, je čím dál tím těžší

Možná jste prodejní texty už hodněkrát řešit zkoušeli.
Jenže… 

Klid. Teď na to půjdeme jinak.

Dobré texty totiž nejsou o psaní

To, co prodává, není text, ale úderné sdělení

Úderné sdělení je podstatou každého dobrého textu. A přidává hodnotu celému vašemu produktu nebo službě. Díky údernému sdělení totiž najednou prodáváte něco, co nelze snadno napodobit ani sehnat jinde. 

Proč je úderné sdělení neoddělitelnou
součástí textu, který prodává?

Výsledky však nepřijdou, když …

Všechny tyhle pokusy vedou do stejného (a bohužel slepého) místa. 

Hrajete si se slovy, ale ne se samotným sdělením. Vaše texty jsou tedy čím dál hezčí, ale ne funkčnější.

Není to vaše chyba

Začalo to už ve škole. Naučili jsme se, že je normální, že ať máme co říct, nebo ne, tak musíme vypotit slohovku nebo seminárku o určité délce. 

Moje metoda je přesně opačná:

Nejde o psaní. 

Jde o to najít správný úhel pohledu a své úderné sdělení.

Na začátku jsem v tom přitom taky pěkně plavala.

Jsem Michaela...

Už 19 let mě živí slova. Pracovala jsem pro Phlips, O2, ČSOB nebo SKAUT. A také pro desítky malých a středních firem napříč obory. Byly mezi nimi kavárny, školy, výrobci nábytku, prodejci softwaru i vývojáři aplikací. Napsala jsem přes 50 webů a desítkám dalších dělala copywriterskou revizi. 

Svou hlavní zkušenost s texty jsem ale udělala ještě předtím v Hospodářských novinách.

Nastoupila jsem tam ve 23 letech, byla nadšená do psaní a čekala, že mi to půjde snadno. Ve škole mi totiž psaní vždycky snadno šlo a vyhrávala jsem s ním literární soutěže.

Jenže to byla blbost.

Hezky psát je něco úplně jiného než umět najít úderné sdělení.

To pochopení bylo bolavé. Seděla jsem mezi ostřílenými kolegy, kteří se většinu dne scházeli s ministry, náměstky a lobisty. Ze všeho co zjistili, uměli okamžitě udělat téma. Já neuměla nic. Téma jsem neviděla v ničem.

Občas mě vzal někdo z kolegů sebou a já ten celý proces postupně okoukala a začala v něm být fakt dobrá.

Chodila jsem do sněmovny, objížděla úspěšné firmy a psala otvíráky na titulní stranu nejlepších ekonomických novin v Česku.

V dalších letech mě začali žádat o pomoc s texty podnikatelé v mém okolí.

Byl to třeba výrobce koloběžek, majitelka montessori školy nebo masérka. Já jsem se tomu nejdřív bránila, ale pak jsem to zkusila.

Vzala jsem to, co mi fungovalo v novinách, a napasovala to na svět byznysu. A co se začalo dít bylo neuvěřitelné.

"Nové texty zvyšovaly prodeje, přitahovaly správné zákazníky a podnikatelům vracely hrdost na to, co tvoří."

Nejdřív jsem si říkala, že to je náhoda. Nebo štěstí těch konkrétních podnikatelů. Jenže když jsem to zkoušela znovu s dalšími, dělo se to dál.

U majitelky výtvarné školy, u výrobce dřevěných postelí, u lektorky raw kurzů nebo u prodejce softwaru pro auta… a dalších a dalších… 

Začalo mi to docházet.

Metoda, kterou používám, může dostat o míle vpřed každý byznys, na který se nasadí.

Od té doby o této metodě hovořím kudy chodím.

I vy můžete začít sílu slov v podnikání fakt využívat. Jen potřebujete objevit, co o sobě vlastně přesně říkat. 

Z postupů, které mé články vystřelovaly na titulky novin, je dnes metoda Úderné sdělení™, která dělá z produktů mých klientů bestsellery

Stačí 6 jednoduchých kroků a vaše podnikání vám znovu začne dělat radost. Potřebujete:

Pojmenujte si, co má být u vás díky novým textům jinak

Neboli vyslovte své byznys přání, ke kterému budete všechny své další kroky vztahovat.

Znovu objevte silné stránky vašich produktů a služeb

Čím déle jste v jednom byznysu, tím víc jich přehlížíte.

Shromážděte důkazy

Dokud vás lidé neznají, tak vám nevěří. Potřebujete je přesvědčit.

Ujasněte si, ke komu všemu mluvíte

Na 95 procent máte víc zákaznických skupin, než dosud tušíte.

Odhalte pomocí rozhovorů, co přesně která skupina zákazníků řeší

Každý z vašich segmentů má úplně jiné potřeby, touhy a obavy.

Dostaňte všechny své objevy do slov a získejte úderné sdělení

Když máte jasno v tom, co chcete říct, správná slova se začnou drát ven sama. A když ne, tak máte super připravené zadání pro kolegy, externisty či AI nástroje.

... jakmile své úderné sdělení objevíte:

Začnete lépe prodávat

Místo povrchních textů budete tvořit texty, v nichž vaši zákazníci okamžitě vidí řešení svých problémů. Díky tomu u vás nakoupí. Často i bez srovnávání s konkurencí.

Budete zase růst a posouvat se

Rozvoj byznysu je snazší, když vás vaše sebeprezentace o chlup přesahuje a vy do ní den za dnem dorůstáte. Ne, když vás zastaralé a nejisté formulace táhnout zpátky k zemi.

Přestanete ztrácet energii

Už žádné motání se v bludném kruhu. Zastaralé či nedotažené texty vám už nebudou otravovat všechno to, co na podnikání milujete.

Uvést mou metodu do praxe je
jednoduché, ale není to bez překážek

Když slyšíme o nějaké nové metodě, snadno nabydeme dojmu, že to je super zkratka vedoucí přímo k cíli. Bohužel v praxi se většinou objeví pár slepých odboček. A je to tak i v tomhle případě. Pokud se rozhodnete objevit své úderné sdělení sami, počítejte s těmito překážkami: 

Malý odstup

Když jste uvnitř firmy, tak je obtížné vidět, co děláte fakt dobře. Nebo to třeba cítíte, ale neumíte pojmenovat. Tím pádem riskujete, že minete své skutečně silné stránky, které by mohly být klíčem k vašemu odlišení na trhu.

Zahlcení

Můžete mít sebelepší záměr, ale když si celý proces správně nedávkujete, tak jste brzy zahlcení. Takže to při první příležitosti odložíte, protože "není čas". A už se k tomu nevrátíte.

Předčasné psaní

Stejně problematická může být snaha celý proces uspěchat a vrhnout se rovnou na psaní. Výsledkem jsou texty bez úderného sdělení, které odrazují zákazníky, oslabují prodej a degradují brand.

Bezradnost v praxi

V obecné rovině zní všechno jasně. Jenže když chcete něco nového FAKT UDĚLAT, potřebujete to nejdřív někde vidět. Ať se chystáte sjet vlnu na surfu, vyrobit keramický hrnek nebo poznat svého zákazníka.

Frustrace a ztráta motivace

Bez strukturovaného plánu, spousty dobrých příkladů a podporujícího prostředí můžete rychle ztratit motivaci. Až se objeví překážky, budete to chtít vzdát a znovu prodejní texty odsunout.

JDETE DO TOHO SAMI?

a nebo vám s nalezením úderného sdělení mám pomoct?

Obě cesty jsou možné. Jejich průběh se ale bude lišit. Pokud se pokusíte vše zvládnout sami, budete potřebovat hodně času na studium a hledání efektivních nástrojů a technik.

Pokud využijete mých zkušeností, skočíme rovnou na trénink potřebných dovedností.

Zvu vás na společnou cestu, do mého 6týdenního pečlivě strukturovaného programu.

Začnete lépe prodávat

Místo povrchních textů budete tvořit texty, v nichž vaši zákazníci okamžitě vidí řešení svých problémů. Díky tomu u vás nakoupí. Často i bez srovnávání s konkurencí.

Budete zase růst a posouvat se

Rozvoj byznysu je snazší, když vás vaše sebeprezentace o chlup přesahuje a vy do ní den za dnem dorůstáte. Ne, když vás zastaralé a nejisté formulace táhnout zpátky k zemi.

Přestanete ztrácet energii

Už žádné motání se v bludném kruhu. Zastaralé či nedotažené texty vám už nebudou otravovat všechno to, co na podnikání milujete.

je 6týdenní program, který vás dovede k lepším prodejním textům, než si teď vůbec umíte představit.

 

„Dřív jsme měli na webu plno textů. Teď tam díky Michaele máme jen takové, které vedou přímo k poptávce, a přesně o to nám šlo. Detaily totiž můžeme s klienty řešit až na schůzce.“
Milan Tříska
Majitel společnosti INT
“Jeden z mála fakt dobrých kurzů v Česku. Vykondenzovaný obsah bez zbytečných úvodů a závěrů. Jen to slyšíte a už vám nabíhají vlastní nápady, co změnit.”
Eliška Krajíčková
zakladatelka Klubu pro eshopařky TrefitProfit a majitelka
úspěšného eshopu Sparkle Moments

Mějte i vy prodejní texty, které jsou stejně hodnotné jako to, co nabízíte

Nečekají vás povrchní poučky z copywritingu, ale ponor hluboko do jádra vašeho podnikání. Právě tam objevíte své vlastní copy náboje, které se stanou základem celé vaší komunikace. 

V programu Úderné sdělení znovu naplno objevíte hodnotu svých produktů a služeb a naučíte se ji dostat do slov. Přirozeně a uvěřitelně. Otevřou se vám tak dveře k lepším prodejům, správným zákazníkům i radosti z toho, co všechno tvoříte. 

Nemusíte umět psát a ani vás to nemusí bavit. V mém programu je psaní až přirozený konec celého procesu. Nikoli bolavý start, kdy se texty snažíte vysedět. 

 

Povedu vás krok po kroku formou dílčích úkolů k vytvoření úderného sdělení

Tak, abyste vše zvládli i v realitě běžných dní. 

Program má 6 dobře zvládnutelných kroků, ale na jeho pozadí je pečlivě strukturovaný přístup a mých 19 let praxe v práci se slovy. 

Díky tomu nebudete plýtvat sílu na dílčí nesystematické hurá akce, ale vyřešíte vše naráz a jako maximálně efektivní celek. 

 Pojmenujete si své silné stránky, nashromáždíte přesvědčivé důkazy, pochopíte potřeby zákazníků a nakonec to všechno přetavíte v jasně formulovanou nabídku.

Takže se navždy změní nejen způsob vašeho psaní, ale především i vnímání vlastního byznysu. Začnete o sobě mluvit rádi, protože budete přesně vědět, co říkat a jak.

“Jedna z nejvýraznějších českých textařek, která se roky věnuje nejen komerčním textům, ale také osvětě v oboru a umí jasně a srozumitelně předávat i podnikatelská témata.”
Robert Vlach
zakladatel projektu Na volné noze
„Je to jako když někdo vyzobává z vašich odpovědí perly, které vy už nevidíte, protože je zapadal prach. Najednou se před vámi objeví stavební kameny pro celou vaši prezentaci“
Vojta Hurych
fotograf
"Míša umí z lidí vytáhnout podstatu toho, co má celý jejich web komunikovat."
Petr Novák
tvůrce digitálních projektů a konzultant webů

Za 6 týdnů si vytvoříte texty, které budou roky pohánět celý váš byznys 

Co vás v programu čeká…

Týden#1

Pojmenujete si, co má být u vás jinak

Týden#2

Znovu objevte silné stránky vašich produktů a služeb 

Týden#3

Nashromáždíte si důkazy 

Týden#4

Ujasníte si, ke komu všemu mluvíte

Týden#5

Odhalíte pomocí rozhovorů, co přesně která skupina zákazníků řeší

Týden#6

Dostanete svá úderná sdělení do slov a získáte unikátní texty, které prodávají

Za 6 týdnů se vám otevřou dveře k lepším prodejům i k nové radosti z toho, co všechno tvoříte

Budete mít totiž texty, ze kterých vyzařuje hodnota vašich služeb a produktů. Přirozeně a uvěřitelně. Mluvit a psát o sobě vás díky tomu nebude děsit, ale těšit. Budete vědět,co a jak říkat.

Možná si říkáte, že tenhle program je přesně to, co teď potřebujete...

Ale přesto k tomu všemu máte pár otázek…

Přepsat texty jsem už spoustakrát zkoušel/zkoušela, ale nikdy to nedopadlo. Fakt to teď bude jiné?

Ano, bude. Program Úderné sdělení™ není jen o psaní textů, ale o hlubokém pochopení vašeho byznysu a zákazníků. Naučíte se, jak najít a formulovat své jedinečné sdělení, které skutečně rezonuje s vašimi zákazníky. Místo povrchních úprav se ponoříte do detailů a odhalíte skutečnou hodnotu toho, co nabízíte. Tento systematický přístup vám poskytne nástroje a podporu, aby vaše texty konečně začaly pracovat ve váš prospěch.

Budu na to mít čas? Mám práci, malé děti, domácnost…

Počítám s tím. Také mám malé děti. Můj kurz je proto navržen tak, abyste mohli pracovat ve svém vlastním tempu a v čase, který vám vyhovuje. Dám vám k tomu maximum podpůrných nástrojů a ukážu spoustu příkladů z jiných firem, což vás nasměruje a práci urychlí.

Mám pocit, že potřebuji někoho, kdo mi s texty pomůže nebo mi je rovnou vytvoří. Neměl/a bych raději najmout copywritera?

Copywriter může být super možnost. Jen je potřeba počítat s tím, že ten seniorní vyjde klidně na 50, 70 i 100 tisíc korun. A s nějakým levným, který si účtuje za normostranu se zase snadno spálíte. Hezké texty nemusí být funkční texty. Navíc hodnota tohoto programu je v tom, že se naučíte celý proces, který k dobrým textům vede. Budete tak už vždycky schopní dávat dobré zadání. Ať už kolegům, juniorním copywriterům nebo AI nástrojům.

Pokaždé, když začnu psát, slova přestanou přicházet. Sedím u bílé stránky a pak to vzdám.

Věřím, že abychom mohli dobře psát, tak potřebujeme dvě věci. 1) Mít jasno v tom, co chceme říct. 2) Vidět spoustu dobrých textů. Program je proto přesně takhle postavený a oběma fázemi vás provede. Psaní je až přirozený závěr.

Co když není ten správný čas? Je toho teď tolik...Rozvoj firmy/rostoucí tým/rekonstrukce domu...

Nevím. Ale zůstat na místě a nezkusit zlepšit nic vypadá jako jistota jen zdánlivě. Zvlášť v online prodeji, který teď ze všech stran zaplavuje automaticky generovaný obsah a průměrné texty přestávají stačit. Navíc to nikdy není všechno, nebo nic. Co když v mém programu pochopíte vzorec a pak podle něj změníte jen prodejní text u pár nejprodávanějších produktů?

Je úplně jedno jestli jste e-shop, máte květinářství nebo stavíte domy 

Vždycky potřebujete mít své úderné sdělení. Díky tomu si totiž u vašich textů člověk řekne – sakra, tohle by se mi teď fakt hodilo. Jak to že mi to zrovna přišlo do cesty? A je jedno, jestli to bude na webu, na Facebooku nebo v newsletteru. 

“Koupil jsem si už hodně kurzů, ale tenhle jsem prošel až do konce. Michaely poučky jsem totiž okamžitě dokázal napasovat na vlastní byznys.”
Martin Paroulek
Majitel Lahůdkářství

Jak to uvnitř programu funguje?

Přístup do členské sekce, ve které se vám bude postupně během 6 týdnů otevírat 6 různých kroků mé metody.

V každém kroku vás čekají video lekce k danému tématu, pracovní listy, ukázky z praxe a nakonec i šablony, které vám usnadní vlastní psaní. Díky tomu okamžitě všechny aha momenty překlápíte do praxe.

Vše můžete procházet ve vlastním tempu a v čase, který se vám hodí. Přístup k veškerému obsahu vám platí po celý jeden rok od zakoupení.

K tomu vás navíc čeká...

Vstupenka na praktický online workshop psaní prodejních textů

Komunitní skupina na Facebooku

Šablony pro chytlavé úvody videí, postů a dalšího obsahu 

Šablony pro úderné nadpisy

Mini kurz umělé inteligence

Průvodce pro získávání přesvědčivých recenzí, které prodávájí

Pracovní listy a checklisty

Mini kurz Tón a styl k objevení vlastního jazyku pro svou značku

Celková hodnota programu Úderné sdělení™
včetně všech bonusů je:

25.910 Kč

Představte si, jaké to bude až...

Navždy změníte nejen způsob vašeho psaní, ale především i vnímání vlastního byznysu. Začnete o sobě mluvit rádi, protože budete přesně vědět, co říkat a jak.

“Každá část kurzu mi zodpověděla víc, než by mě kdy napadlo se zeptat.”
Martina Zábranská
Vingo.cz
„Kurz motivuje k tomu hned otevřít web a začít na něm dělat změny. Návody jsou srozumitelné, s mnoha konkrétními příklady. Navíc videa nejsou zbytečně dlouhá a atmosféra je příjemná.“
Magdalena Čevelová
marketingová čarodějnice
"Mám pocit, že chci okamžitě sednout ke svému webu a opravit všechny chyby, které jsem si při kurzu vybavila a poznačila."
Zuzana Janečková Pšeničná
CvokHouse.cz

Váš první krok začíná právě tady

Vstupte do programu a pojďte objevit své úderné sdělení. Budu vás v pátrání plně podporovat.

Dnešní investice do vašeho byznys rozvoje je: 

25.910 Kč

Cena 25.910 Kč je investicí, která se vám bude v podnikání opakovaně vracet

Intenzivní online program Úderné sdělení™ vás krok za krokem provede k textům, které budou roky pohánět celý váš byznys 

Přístup do programu Úderné sdělení™ (v hodnotě 9.990 Kč)

Workshop psaní prodejních textů (v hodnotě 4.490 Kč)

Komunitní skupina na Facebooku (v hodnotě 990 Kč)

Set šablon na chytlavé úvody (v hodnotě 990 Kč)

Set šablon pro úderné nadpisy (v hodnotě 990 Kč)

Mini kurz umělé inteligence (v hodnotě 3.990 Kč)

Průvodce pro přesvědčivé recenze (v hodnotě 490 Kč)

Pracovní listy a checklisty (v hodnotě 1.490 Kč)

Mini kurz tón a styl (v hodnotě 2.490 Kč)

CELKOVÁ CENA:

25.910 Kč

Platbu si můžete rozdělit na 3 x 9 300 Kč

*nejsme plátci DPH

Věřím, že za 6 týdnů budete mít lepší prodejní texty, než si teď vůbec umíte představit. 

Rozhodnutí je teď a tady. Můžeme dál... 

Také můžeme dál zkoušet...

Dokud řešíme jen texty a nikoli podstatu sdělení, nemůžeme očekávat opravdovou změnu v prodeji.

Přidejte se do programu a...

… objevte své jedinečné Úderné sdělení,  se kterým začnete přirozeně a bez námahy tvořit texty, které prodávají.

Po těchto 6 týdnech budete mít...

Tímto způsobem se navždy změní nejen způsob vašeho psaní, ale i vnímání vašeho byznysu.

Připojte se do programu Úderné sdělení™ a začněte tvořit texty, které skutečně prodávají!

Věřím, že za 6 týdnů budete mít lepší prodejní texty, než si teď vůbec umíte představit. 

Vstupte do programu a pojďte objevit své úderné sdělení.

Autorská práva Michaela Weikertová 2024 | Potřebujete pomoc? Dejte nám vědět na mich@ela.cz – Odesláním svých údajů souhlasíte se Zásadami ochrany osobních údajů společnosti Michaela Weikertová a berete na vědomí, že vaše údaje budeme používat primárně za účelem komunikace s vámi a marketingu našich služeb. Prohlášení o vyloučení odpovědnosti: Rady uvedené v našich publikacích jsou pouze obecné rady. Byly připraveny bez zohlednění vašich cílů, finanční situace nebo obchodních potřeb. Než začnete na základě této rady jednat, měli byste zvážit její vhodnost s ohledem na své vlastní cíle, finanční situaci a obchodní potřeby. V maximálním rozsahu povoleném zákonem se autor a spřízněné subjekty a vydavatel zříkají veškeré odpovědnosti a závazků vůči jakékoli osobě, které přímo či nepřímo vzniknou v důsledku toho, že jakákoli osoba podnikne nebo nepodnikne kroky na základě poskytnutých informací. Tato stránka není součástí webových stránek společnosti Facebook™ ani společnosti Facebook™ Inc. Kromě toho tato stránka NENÍ žádným způsobem podporována společností Facebook™. FACEBOOK™ je ochranná známka společnosti FACEBOOK™, Inc.