Pro podnikatele, kteří potřebují konečně vyřešit své texty.
Zvolená slova dostatečně neodráží hodnotu vašich produktů? Z textů není cítit vaše odbornost, jedinečnost a ani nadšení, které do práce vkládáte? Takže sice přivádíte na web návštěvníky, ale neproměňujete je v zákazníky? To je frustrující.
Zvlášť když tušíte, že se tím roztáčí začarovaný kruh, který blokuje řadu dalších změn.
Když místo povrchních textů použijete texty, ve kterých vaši zákazníci okamžitě uvidí řešení svých problémů, nakoupí. Často i bez srovnávání s konkurencí.
Rozvoj byznysu je snazší, když vás vaše sebeprezentace o chlup přesahuje a vy do ní den za dnem dorůstáte. Ne, když vás zastaralé a nejisté formulace táhnou zpátky k zemi.
Motat se v kruhu, kdy na jedné straně cítíte nutnost změny, ale na druhé straně si na ní nedopřejete prostor, je vysilující. Zastaralé či nedotažené texty vám tak postupně začnou otravovat i všechno to, co na podnikání milujete.
Naprosto vám rozumím. V běžných dnech jsme všichni tak zavaleni operativou, že na nic komplexnějšího nezbývá prostor.
našeho bdělého času koukáme do obrazovek.
za den kontrolujeme mobil a emaily vyřizujeme i v koupelně nebo v kostele
Dříve to bylo jinak. Doručení jakékoli psané zprávy byl zázrak. Přeprava probíhala na koních a umět psát a číst byla výsada.
Teď jsme informacemi tak zahlcení, že udržíme pozornost kratší dobu než zlatá rybka. A u té je to 9 sekund, zjistili vědci ve studii Microsoftu.
Klid. Teď na to půjdeme jinak.
Úderné sdělení je podstatou každého dobrého textu. A přidává hodnotu celému vašemu produktu nebo službě. Díky údernému sdělení totiž najednou prodáváte něco, co nelze snadno napodobit ani sehnat jinde.
Hrajete si se slovy, ale ne se samotným sdělením. Vaše texty jsou tedy čím dál hezčí, ale ne funkčnější.
Začalo to už ve škole. Naučili jsme se, že je normální, že ať máme co říct, nebo ne, tak musíme vypotit slohovku nebo seminárku o určité délce.
Jde o to najít správný úhel pohledu a své úderné sdělení.
Na začátku jsem v tom přitom taky pěkně plavala.
Už 19 let mě živí slova. Pracovala jsem pro Phlips, O2, ČSOB nebo SKAUT. A také pro desítky malých a středních firem napříč obory. Byly mezi nimi kavárny, školy, výrobci nábytku, prodejci softwaru i vývojáři aplikací. Napsala jsem přes 50 webů a desítkám dalších dělala copywriterskou revizi.
Svou hlavní zkušenost s texty jsem ale udělala ještě předtím v Hospodářských novinách.
Nastoupila jsem tam ve 23 letech, byla nadšená do psaní a čekala, že mi to půjde snadno. Ve škole mi totiž psaní vždycky snadno šlo a vyhrávala jsem s ním literární soutěže.
Jenže to byla blbost.
To pochopení bylo bolavé. Seděla jsem mezi ostřílenými kolegy, kteří se většinu dne scházeli s ministry, náměstky a lobisty. Ze všeho co zjistili, uměli okamžitě udělat téma. Já neuměla nic. Téma jsem neviděla v ničem.
Byl to třeba výrobce koloběžek, majitelka montessori školy nebo masérka. Já jsem se tomu nejdřív bránila, ale pak jsem to zkusila.
Vzala jsem to, co mi fungovalo v novinách, a napasovala to na svět byznysu. A co se začalo dít bylo neuvěřitelné.
Nejdřív jsem si říkala, že to je náhoda. Nebo štěstí těch konkrétních podnikatelů. Jenže když jsem to zkoušela znovu s dalšími, dělo se to dál.
U majitelky výtvarné školy, u výrobce dřevěných postelí, u lektorky raw kurzů nebo u prodejce softwaru pro auta… a dalších a dalších…
Začalo mi to docházet.
Metoda, kterou používám, může dostat o míle vpřed každý byznys, na který se nasadí.
Od té doby o této metodě hovořím kudy chodím.
Stačí 6 jednoduchých kroků a vaše podnikání vám znovu začne dělat radost. Potřebujete:
Neboli vyslovte své byznys přání, ke kterému budete všechny své další kroky vztahovat.
Čím déle jste v jednom byznysu, tím víc jich přehlížíte.
Dokud vás lidé neznají, tak vám nevěří. Potřebujete je přesvědčit.
Na 95 procent máte víc zákaznických skupin, než dosud tušíte.
Každý z vašich segmentů má úplně jiné potřeby, touhy a obavy.
Když máte jasno v tom, co chcete říct, správná slova se začnou drát ven sama. A když ne, tak máte super připravené zadání pro kolegy, externisty či AI nástroje.
Místo povrchních textů budete tvořit texty, v nichž vaši zákazníci okamžitě vidí řešení svých problémů. Díky tomu u vás nakoupí. Často i bez srovnávání s konkurencí.
Rozvoj byznysu je snazší, když vás vaše sebeprezentace o chlup přesahuje a vy do ní den za dnem dorůstáte. Ne, když vás zastaralé a nejisté formulace táhnout zpátky k zemi.
Už žádné motání se v bludném kruhu. Zastaralé či nedotažené texty vám už nebudou otravovat všechno to, co na podnikání milujete.
Když slyšíme o nějaké nové metodě, snadno nabydeme dojmu, že to je super zkratka vedoucí přímo k cíli. Bohužel v praxi se většinou objeví pár slepých odboček. A je to tak i v tomhle případě. Pokud se rozhodnete objevit své úderné sdělení sami, počítejte s těmito překážkami:
Když jste uvnitř firmy, tak je obtížné vidět, co děláte fakt dobře. Nebo to třeba cítíte, ale neumíte pojmenovat. Tím pádem riskujete, že minete své skutečně silné stránky, které by mohly být klíčem k vašemu odlišení na trhu.
Můžete mít sebelepší záměr, ale když si celý proces správně nedávkujete, tak jste brzy zahlcení. Takže to při první příležitosti odložíte, protože "není čas". A už se k tomu nevrátíte.
Stejně problematická může být snaha celý proces uspěchat a vrhnout se rovnou na psaní. Výsledkem jsou texty bez úderného sdělení, které odrazují zákazníky, oslabují prodej a degradují brand.
V obecné rovině zní všechno jasně. Jenže když chcete něco nového FAKT UDĚLAT, potřebujete to nejdřív někde vidět. Ať se chystáte sjet vlnu na surfu, vyrobit keramický hrnek nebo poznat svého zákazníka.
Bez strukturovaného plánu, spousty dobrých příkladů a podporujícího prostředí můžete rychle ztratit motivaci. Až se objeví překážky, budete to chtít vzdát a znovu prodejní texty odsunout.
a nebo vám s nalezením úderného sdělení mám pomoct?
Obě cesty jsou možné. Jejich průběh se ale bude lišit. Pokud se pokusíte vše zvládnout sami, budete potřebovat hodně času na studium a hledání efektivních nástrojů a technik.
Pokud využijete mých zkušeností, skočíme rovnou na trénink potřebných dovedností.
Zvu vás na společnou cestu, do mého 6týdenního pečlivě strukturovaného programu.
Místo povrchních textů budete tvořit texty, v nichž vaši zákazníci okamžitě vidí řešení svých problémů. Díky tomu u vás nakoupí. Často i bez srovnávání s konkurencí.
Rozvoj byznysu je snazší, když vás vaše sebeprezentace o chlup přesahuje a vy do ní den za dnem dorůstáte. Ne, když vás zastaralé a nejisté formulace táhnout zpátky k zemi.
Už žádné motání se v bludném kruhu. Zastaralé či nedotažené texty vám už nebudou otravovat všechno to, co na podnikání milujete.
je 6týdenní program, který vás dovede k lepším prodejním textům, než si teď vůbec umíte představit.
Nečekají vás povrchní poučky z copywritingu, ale ponor hluboko do jádra vašeho podnikání. Právě tam objevíte své vlastní copy náboje, které se stanou základem celé vaší komunikace.
V programu Úderné sdělení znovu naplno objevíte hodnotu svých produktů a služeb a naučíte se ji dostat do slov. Přirozeně a uvěřitelně. Otevřou se vám tak dveře k lepším prodejům, správným zákazníkům i radosti z toho, co všechno tvoříte.
Nemusíte umět psát a ani vás to nemusí bavit. V mém programu je psaní až přirozený konec celého procesu. Nikoli bolavý start, kdy se texty snažíte vysedět.
Tak, abyste vše zvládli i v realitě běžných dní.
Díky tomu nebudete plýtvat sílu na dílčí nesystematické hurá akce, ale vyřešíte vše naráz a jako maximálně efektivní celek.
Pojmenujete si své silné stránky, nashromáždíte přesvědčivé důkazy, pochopíte potřeby zákazníků a nakonec to všechno přetavíte v jasně formulovanou nabídku.
Takže se navždy změní nejen způsob vašeho psaní, ale především i vnímání vlastního byznysu. Začnete o sobě mluvit rádi, protože budete přesně vědět, co říkat a jak.
Co vás v programu čeká…
Týden#1
Pojmenujete si, co má být u vás jinak
Týden#2
Znovu objevte silné stránky vašich produktů a služeb
Týden#3
Nashromáždíte si důkazy
Týden#4
Ujasníte si, ke komu všemu mluvíte
Týden#5
Odhalíte pomocí rozhovorů, co přesně která skupina zákazníků řeší
Týden#6
Dostanete svá úderná sdělení do slov a získáte unikátní texty, které prodávají
Budete mít totiž texty, ze kterých vyzařuje hodnota vašich služeb a produktů. Přirozeně a uvěřitelně. Mluvit a psát o sobě vás díky tomu nebude děsit, ale těšit. Budete vědět,co a jak říkat.
Ale přesto k tomu všemu máte pár otázek…
Ano, bude. Program Úderné sdělení™ není jen o psaní textů, ale o hlubokém pochopení vašeho byznysu a zákazníků. Naučíte se, jak najít a formulovat své jedinečné sdělení, které skutečně rezonuje s vašimi zákazníky. Místo povrchních úprav se ponoříte do detailů a odhalíte skutečnou hodnotu toho, co nabízíte. Tento systematický přístup vám poskytne nástroje a podporu, aby vaše texty konečně začaly pracovat ve váš prospěch.
Počítám s tím. Také mám malé děti. Můj kurz je proto navržen tak, abyste mohli pracovat ve svém vlastním tempu a v čase, který vám vyhovuje. Dám vám k tomu maximum podpůrných nástrojů a ukážu spoustu příkladů z jiných firem, což vás nasměruje a práci urychlí.
Copywriter může být super možnost. Jen je potřeba počítat s tím, že ten seniorní vyjde klidně na 50, 70 i 100 tisíc korun. A s nějakým levným, který si účtuje za normostranu se zase snadno spálíte. Hezké texty nemusí být funkční texty. Navíc hodnota tohoto programu je v tom, že se naučíte celý proces, který k dobrým textům vede. Budete tak už vždycky schopní dávat dobré zadání. Ať už kolegům, juniorním copywriterům nebo AI nástrojům.
Věřím, že abychom mohli dobře psát, tak potřebujeme dvě věci. 1) Mít jasno v tom, co chceme říct. 2) Vidět spoustu dobrých textů. Program je proto přesně takhle postavený a oběma fázemi vás provede. Psaní je až přirozený závěr.
Nevím. Ale zůstat na místě a nezkusit zlepšit nic vypadá jako jistota jen zdánlivě. Zvlášť v online prodeji, který teď ze všech stran zaplavuje automaticky generovaný obsah a průměrné texty přestávají stačit. Navíc to nikdy není všechno, nebo nic. Co když v mém programu pochopíte vzorec a pak podle něj změníte jen prodejní text u pár nejprodávanějších produktů?
Vždycky potřebujete mít své úderné sdělení. Díky tomu si totiž u vašich textů člověk řekne – sakra, tohle by se mi teď fakt hodilo. Jak to že mi to zrovna přišlo do cesty? A je jedno, jestli to bude na webu, na Facebooku nebo v newsletteru.
Přístup do členské sekce, ve které se vám bude postupně během 6 týdnů otevírat 6 různých kroků mé metody.
V každém kroku vás čekají video lekce k danému tématu, pracovní listy, ukázky z praxe a nakonec i šablony, které vám usnadní vlastní psaní. Díky tomu okamžitě všechny aha momenty překlápíte do praxe.
Vše můžete procházet ve vlastním tempu a v čase, který se vám hodí. Přístup k veškerému obsahu vám platí po celý jeden rok od zakoupení.
Vstupenka na praktický online workshop psaní prodejních textů
Komunitní skupina na Facebooku
Šablony pro chytlavé úvody videí, postů a dalšího obsahu
Šablony pro úderné nadpisy
Mini kurz umělé inteligence
Průvodce pro získávání přesvědčivých recenzí, které prodávájí
Pracovní listy a checklisty
Mini kurz Tón a styl k objevení vlastního jazyku pro svou značku
Navždy změníte nejen způsob vašeho psaní, ale především i vnímání vlastního byznysu. Začnete o sobě mluvit rádi, protože budete přesně vědět, co říkat a jak.
Vstupte do programu a pojďte objevit své úderné sdělení. Budu vás v pátrání plně podporovat.
Dnešní investice do vašeho byznys rozvoje je:
Přístup do programu Úderné sdělení™ (v hodnotě 9.990 Kč)
Workshop psaní prodejních textů (v hodnotě 4.490 Kč)
Komunitní skupina na Facebooku (v hodnotě 990 Kč)
Set šablon na chytlavé úvody (v hodnotě 990 Kč)
Set šablon pro úderné nadpisy (v hodnotě 990 Kč)
Mini kurz umělé inteligence (v hodnotě 3.990 Kč)
Průvodce pro přesvědčivé recenze (v hodnotě 490 Kč)
Pracovní listy a checklisty (v hodnotě 1.490 Kč)
Mini kurz tón a styl (v hodnotě 2.490 Kč)
CELKOVÁ CENA:
Platbu si můžete rozdělit na 3 x 9 300 Kč
*nejsme plátci DPH
… objevte své jedinečné Úderné sdělení, se kterým začnete přirozeně a bez námahy tvořit texty, které prodávají.
Tímto způsobem se navždy změní nejen způsob vašeho psaní, ale i vnímání vašeho byznysu.
Připojte se do programu Úderné sdělení™ a začněte tvořit texty, které skutečně prodávají!
Vstupte do programu a pojďte objevit své úderné sdělení.
Autorská práva Michaela Weikertová 2024 | Potřebujete pomoc? Dejte nám vědět na mich@ela.cz – Odesláním svých údajů souhlasíte se Zásadami ochrany osobních údajů společnosti Michaela Weikertová a berete na vědomí, že vaše údaje budeme používat primárně za účelem komunikace s vámi a marketingu našich služeb. Prohlášení o vyloučení odpovědnosti: Rady uvedené v našich publikacích jsou pouze obecné rady. Byly připraveny bez zohlednění vašich cílů, finanční situace nebo obchodních potřeb. Než začnete na základě této rady jednat, měli byste zvážit její vhodnost s ohledem na své vlastní cíle, finanční situaci a obchodní potřeby. V maximálním rozsahu povoleném zákonem se autor a spřízněné subjekty a vydavatel zříkají veškeré odpovědnosti a závazků vůči jakékoli osobě, které přímo či nepřímo vzniknou v důsledku toho, že jakákoli osoba podnikne nebo nepodnikne kroky na základě poskytnutých informací. Tato stránka není součástí webových stránek společnosti Facebook™ ani společnosti Facebook™ Inc. Kromě toho tato stránka NENÍ žádným způsobem podporována společností Facebook™. FACEBOOK™ je ochranná známka společnosti FACEBOOK™, Inc.